با فشار فیفا: کاردیف پول خرید سالای فقید را به نانت می پردازد

با فشار فیفا: کاردیف پول خرید سالای فقید را به نانت می پردازد

سایت رسمی فوتبالی- کمیسیون فیفا اخیرا تصمیم جالب توجهی گرفته واعلام کرده که باشگاه کاردیف سیتی باید مبلغ 6 میلیون یوروی توافق شده با باشگاه نانت برسر خرید امیلیانو سالا ستاره فقید و آرژانتینی نانت را به این باشگاه فرانسوی پرداخت کند.

به گزارش فوتبالی، بعد از توافق میان دو باشگاه نانت و کاردیف برسر انتقال سالا به این باشگاه بریتانیایی، سالا پس از آنکه در مراسم معارفه اش نیز شرکت کرده بود، سوار بر هواپیمایی عازم کاردیف بود تا کارنامه فوتبالی اش را دراین تیم شروع کند که این هواپیما در کانال مانش دچار سانحه شد و سقوط کرد و سالا از دنیا رفت.

دربیانیه کمیسیون فیفا دراین رابطه می خوانیم:« در جلسه ای که در روز بیست و پنجم سپتامبر برگزار شد، کمیسیون بازیکنان فیفا تصمیم گرفت که باشگاه کاردیف می باید مبلغ 6میلیون یورو برای خرید سالا را به باشگاه نانت بپردازد. این مبلغ در قرارداد امضا شده میان طرفین در روز 19 ژانویه سال 2019 برسر انتقال امیلیانو سالای فقید از نانت به کاردیف مورد توافق قرار گرفته و درج شده بود.»

البته سران هر دو باشگاه به مدت ده روز فرصت خواهند داشت تا نظرشان را در مورد این تصمیم اعلام کنند و در صورت مخالفت با این حکم، باشگاه کاردیف می تواند پرونده را به دادگاه حکمیت ورزشی در لوزان سوئیس ببرد.

6363