بایرن مونیخ برای استخدام آنچلوتی دست به کار شد

بایرن مونیخ برای استخدام آنچلوتی دست به کار شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه میرر، باشگاه بایرن مونیخ با کارلو آنچلوتی، سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال رئال مادرید تماس گرفته است تا نظر او را برای جانشینی پپ گواردیولا روی نیمکت باواریایی‌ها جویا شود.

قرارداد گواردیولا در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، اما هنوز هیچ خبری از تمدید آن نیست. در واقع این گواردیولاست که از نشستن پای میز مذاکره با مسئولان بایرن مونیخ طفره می‌رود و هر بار که بحث آن پیش می‌آید، از صحبت درباره‌اش خودداری و آن را به زمان دیگری موکول می‌کند. در همین حال شایعه‌ توافق لفظی گواردیولا با منچسترسیتی برای جانشینی مانوئل پیگرینی در فصل آینده به گوش می‌رسد و این موضوع اکنون از هر زمان دیگری جدی‌تر به نظر می‌رسد.

پایان سال 2015 ضرب‌الاجل تعیین شده از سوی باشگاه بایرن مونیخ برای پپ گواردیولا جهت مشخص کردن تکلیف خود با این تیم بوده است، اما در شرایطی که هنوز دو ماه و نیم دیگر به پایان این مهلت باقی است، نشریه میرر مدعی شده که باواریایی‌ها اولین تماس خود را با کارلو آنچلوتی برقرار کرده‌اند، چون حوصله‌شان از دست تعلل‌‌های گواردیولا سر رفته است.

مشکل غیرمنتظره‌ای که ممکن است در پایان فصل رخ دهد این است که پیگرینی 62 ساله برای دومین بار در دوره مربیگری‌اش در من‌سیتی این تیم را قهرمان لیگ برتر کند. گواردیولا مربی رؤیایی شیخ منصور و دارودسته‌اش در من‌سیتی است، اما آنها می‌دانند که گواردیولا مشتری پروپاقرص دیگری مانند پاری‌سن‌ژرمن دارد، ضمن اینکه لوئیز فن‌خال، سرمربی منچستریونایتد هم اعلام کرده است که قطعاً در پایان فصل آینده بازنشسته خواهد شد.

انتهای پیام/