سولشر: منچستریونایتد در پی جذب یک مهاجم است

سولشر: منچستریونایتد در پی جذب یک مهاجم است

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونار سولشر، سرمربی منچستریونایتد، تایید کرد که این تیم قصد دارد برای حل مشکل خود در خط حمله یک مهاجم را در ماه ژانویه به خدمت بگیرد. 

به گزارش فوتبالی، یونایتد پس از جدایی روملو لوکاکو و الکسیس سانچز در خط حمله با مشکلات اساسی مواجه شده و در آستانه دیدار با آرسنال در رتبه یازدهم جدول رده بندی قرار گرفته است. تیم سولشر در پنجره نقل و انتقالات به بازیکنانی چون ماریو مانژوکیچ و پائولو دیبالا از یوونتوس، جیدون سانچو از بورسیا دورتموند و ایناکی ویلیامز از اتلتیک بیلبائو لینک شد اما در نهایت هیچ یک از این بازیکنان را به خدمت نگرفت. همچنان صحبت هایی درباره احتمال حضور مانژوکیچ و سانچو در این تیم می شود و این در حالی است که موسی دمبله، بازیکن لیون، نیز یکی دیگر از گزینه هاست.

سولشر در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر آرسنال گفت: " ما به الکسیس و روملو اجازه جدایی دادیم و نیاز به علم خاصی نیست که بدانیم باید در پنجره بعدی یک مهاجم به خدمت بگیریم. ما به دنبال گل و ایجاد موقعیت هستیم. وقتی یک بازیکن را جذب می کنی باید گزینه درست را انتخاب کنی و اطمینان داشته باشی که برای مدتی طولانی اینجا خواهد ماند و این تفکر طولانی مدتی است که ما باید نشان دهیم. من نمی توانم فکر کنم که یک بازیکن نیاز دارم که شرایطم را بهتر کنم. نه باید به باشگاه فکر کنم. مهاجمانی بودند که پیش از این در دسترس ما بودند اما آنهایی که ما می خواستیم نبودند. ما نتوانستیم مهاجم مدنظر خودمان را پیدا کنیم. "

1070