مالدینی: از جیامپائولو دفاع می‌کنیم و به او فرصت می‌دهیم

مالدینی: از جیامپائولو دفاع می‌کنیم و به او فرصت می‌دهیم

سایت رسمی فوتبالی – پائولو مالدینی، مدیر میلان از مارکو جیامپائولو، مربی تیم حمایت کرده و گفته که فشاری که بر میلان است به بازیکنان منتقل شده است.

میلان امشب در خانه مقابل فیورنتینا سه بر یک شکست خورد. مالدینی پس از این باخت گفت: ما مربی را انتخاب کردیم و از او دفاع خواهیم کرد. درست این است که به او فرصت داده شود. ما می‌دانستیم که دچار مشکلاتی خواهیم شد، هرچند که انتظار نداشتیم در شش بازی اول خود چهار شکست را تجربه کنیم، و البته کیفیت بازی ما هم رضایت‌بخش نیست.

در حال حاضر شاید اوضاع مانند تونلی بدون نور به نظر برسد، اما همان‌طور که مربی گفت، راه خروج از این شرایط سخت‌کوشی است. ما می‌دانستیم که به تیمی جوان اتکا داریم، و چون باید منتظر می‌ماندیم که مربی واقعا رهبری تیم را به دست بگیرد، این خطر وجود داشت که فشار به بازیکنان منتقل شود. البته این تقصیر بازیکنان، باشگاه، مربی و همه است. ما فصل گذشته یک امتیاز تا راهیابی به لیگ قهرمانان فاصله داشتیم و طرفداران همیشه از ما حمایت کردند. به نظرم آنها امشب حق داشتند که اعتراض کنند. مسئولیت باید بین همه تقسیم شود، وگرنه تحمل آن بسیار سخت خواهد شد.»

8444