میلان یک – فیورنتینا 3: بحران روسونری جدی شد

میلان یک – فیورنتینا 3: بحران روسونری جدی شد

پایگاه خبری فوتبالی – میلان در خانه برابر فیورنتینا با نتیجه سه بر یک شکست خورد و بحران این تیم جدی شد. ماتئو موساکیو در این بازی اخراج شد و جیان‌لوییجی دوناروما هم یک پنالتی از حریف گرفت.

برای اولین بار در این فصل بود که مارکو جیامپائولو ترکیب تیمش را تکرار کرده بود و نسبت به بازی قبل تغییری نداده بود.

در دقیقه 14 بود که فیورنتینا به گل اول رسید. هاکان چالهان‌اوغلو در میانه زمین توپ را به‌آسانی از دست داد، و فرانک ریبری توپ را گرفت و به پیش تاخت. ضربه او را دوناروما دفع کرد، اما در برگشت توپ به فدریکو کیه‌زا رسید و تئو هرناندز روی او خطای پنالتی مرتکب شد. اریک پولگار هم پنالتی را به گل تبدیل کرد. در پایان نیمه اول، هواداران میلان تیمشان را هو کردند.

در دقیقه 54 بود که میلان ده‌نفره شد. موساکیو تکل خشنی روی ساق‌بند ریبری زد. داور ابتدا به او کارت زرد داد، و بعد از بازبینی ویدیویی رنگ کارت را به قرمز تغییر داد.

در دقیقه 66، چالهان‌اوغلو دوباره توپ را از دست داد و سانتر زمینی کیه‌زا را دوناروما دفع کرد، اما کاستروویلی در برگشت آن را به اولین گلش در سری آ تبدیل کرد.

بن‌ناصر در دقیقه 70 یک پنالتی به فیورنتینا داد ولی ضربه کیه‌زا را دوناروما دفع کرد.

طرفداران افراطی میلان شروع به اعتراض به باشگاه، مدیران، مربی و بازیکنان کردند و دقایقی بعد، فیورنتینا به گل سوم رسید. کیه‌زا توپ را به ریبری سپرد و او پس از جا گذاشتن دو مدافع، گل زد.

رافائل لیائو در دقیقه 80 یک گل خورده را جبران کرد. او بین چهار مدافع چرخید و توپ را وارد دروازه دراگوفسکی کرد.

8444