صحبت‌های عجیب طرفدار نژادپرست رم که برای همیشه محروم شد

صحبت‌های عجیب طرفدار نژادپرست رم که برای همیشه محروم شد

پایگاه خبری فوتبالی – آن طرفدار رم که به دلیل توهین نژادپرستانه به ژوان ژسوس برای همیشه از حضور در ورزشگاه محروم شده است صحبت‌های عجیبی داشته و گفته که بی‌تردید نژادپرست نیست.

ژوان ژسوس اسکرین‌شات توهین‌هایی که به او در اینستاگرام شده بود را منتشر کرد، و همین باعث شد باشگاه رم نام کاربری فرد توهین‌کننده را ببیند، هویت او را شناسایی کند، و او را برای همیشه از حضور در ورزشگاه محروم کند. باشگاه رم همچنین پرونده او را به به پلیس ارجاع داد.

این طردفار آندره‌آ دل‌آکوییلا نام دارد و در مصاحبه‌ای گفته است: «من عذرخواهی می‌کنم. من اشتباه کردم و نمی‌خواهم بهانه بیاورم.» او در ابتدا گفته بود که هک شده و این صحبت‌ها از طرف او نبوده است، اما سپس که دستش رو شد، پذیرفت که هکی در کار نبوده است. 

او گفت: «دوست دارم با ژوان ژسوس ملاقات کنم، او را سخت در آغوش بگیرم و به همه این ماجراها خاتمه دهم. اگر رم من را تا ابد از حضور در ورزشگاه محروم می‌کند، من این را می‌پذیرم، هرچند که با این محرومیت موافق نیستم.

من می‌دانم که شما می‌خواهید من مایه عبرت همه ایتالیا شوم. می‌خواهید من را قربانی کنید؟ باشد. اما این که من را مقابل همه مردم شرمسار کنید بسیار سنگین است.

بسیار بد بود که نام من برده شد. من اشتباه کردم، اما رسانه‌ها بیش از حد شلوغش کردند. اگر چنین کاری را برای یک بچه 16، 17ساله انجام بدهند، شما نمی‌دانید که او چطور واکنش نشان خواهد داد. اگر کسی بابت این همه فشار از پنجره خودش را به بیرون پرتاب کند چه؟»

جالب‌ترین قسمت صحبت‌های او هنگامی بود که از او پرسیده شد که آیا نژادپرست است، چرا که حرف‌های مشابهی درباره فرانک کسیه و تیموئه باکایوکو زده است و او گفت: «نه، من بی‌تردید نژادپرست نیستم و به هیچ وجه حس نمی‌کنم که نژادپرست باشم. من به آن بازیکن گفتم که یک گوریل بزرگ است و دستم را بالا آوردم. من شدیدا اشتباه کردم و افراط داشتم. من از کلمات اشتباهی استفاده کردم و گفتم میمون. اما گاهی من در صحبت‌هایم اغراق می‌کنم. شاید این حرف‌ها نژادپرستانه دیده شوند، اما من نمی‌خواهم نژادپرست باشم، و نژادپرست هم نیستم.»

8444