بگوویچ: اشتباه دفاع چپ مان باعث شد که گل بخوریم

بگوویچ: اشتباه دفاع چپ مان باعث شد که گل بخوریم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت:اشتباه از دفاع چپ مان باعث شد که گل بخوریم. 

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، وینگو بگوویچ بعد از شکست یک بر صفر مقابل نفت مسجدسلیمان در جام حذفی در نشست خبری در مورد اینکه چند درصد مربی و چند درصد بازیکن در این شکست نقش داشتند، اظهار داشت: تشکر می کنم از هوادارانی که از تیم حمایت کردند. نکته مثبت این بود که با وجود نتایج بدی که گرفتیم هواداران از تیم حمایت می کنند. می دانستیم سبک مهدی تارتار دفاعی است. تیم او در 5 بازی لیگ برتر فقط 2 گل خورده است. نیمه اول و دوم هر کدام فقط دو فرصت گلزنی داشتیم اما با یک اشتباه از دفاع چپ مان باعث شد که گل بخوریم. تمام فضاهای بازی را در آنالیز مرور کرده بودیم. اما فوتبال است و گاهی باید شانس هم همراه تیم باشد. به عنوان سرمربی چه کار می تواند بکند وقتی مهاجم فرصت گلزنی را از دست می دهد. بارها به دفاع چپ می گویم توپ را دفع کند اما پا به توپ در یک سوم دفاعی خودمان حرکت می کند و بارها فریاد زدم بزن زیر توپ اما این کار را نکرد.

سرمربی گل گهرسیرجان در مورد اینکه چرا با سیستم دفاعی بازی می کنید در حالیکه اگر تهاجمی بازی کنید بهتر نتیجه می گیرید و تیم شما روی اشتباه های فردی گل می خورد، گفت: وقتی صاحب توپ هستید باید حمله کنید ولی بدون توپ باید دفاع کنید البته اشتباه های فردی به تیم ما ضربه زده است و در فوتبال نیاز دارید که خوش شانس هم باشید. متاسفانه بازیکنان ما بهتر شده اند اما تمرکزشان تا دقیقه آخر بازی نیست و باید روی این نقیصه کار کرد و کار کرد. سال گذشته ما خوب دفاع می کردیم و گل نمی خوردیم خوب هم حمله می کردیم. تارتار تیمش در 6 بازی کم گل خورده است. ما اشتباه کردیم و گل خوردیم. اشتباه فردی که باعث شد از تراکتورسازی و صنعت نفت گل بخوریم. باید به آینده فکر کرد و از گذشته باید درس گرفت و تلاش خود را انجام داد.

بگوویچ در مورد اینکه فکر می کند با این تیم می تواند ادامه بدهد و شرایط درست شود گفت: قبلا گفته ام لیگ برتر بسیار مشکل است و ما تلاش می کنیم فوتبال زیبایی به نمایش بگذاریم اما درست می گویید مدافعان ما تمرکز صدرصدی از خودش نشان نداده اند و باید این اشکالات برطرف شود و مطمئنم این اشکالات برطرف می شود. مطمئنم این اشکالات برطرف می شود. برخی دوستان می دانند فصل گذشته چند باخت داشتیم اما برگشتیم. همه بازیکنان و کادر بازی می توانیم تیم را حفظ کنیم و در لیگ برتر بماند.

وی در مورد اینکه هواداران از این نتایج ناراضی هستند و فکر می کنند آنها چه فکر می کنند گفت: متاسفانه همه جای دنیا همین شکل است و تماشاگر حق دارد که فریاد بزند. همان چیزی که ما می خواهیم آنها هم می خواهند آنها هم مثل ما برد می خواهند. مطمئن باشید که تا زمانی که من سرمربی هستم تلاش می کنم تا به موفقیت برسیم و باید از هواداران که تیم را تا دقیقه آخر حمایت کنند تشکر کنم.

4344