حسن زاده: متخلفان در انتظار محرومیت‌های شدید باشند

حسن زاده: متخلفان در انتظار محرومیت‌های شدید باشند

پایگاه خبری فوتبالی- رییس کمیته انضباطی فدراسیون با اشاره به آرای کمیته انضباطی شهرآورد سی‌ویکم شهریور گفت: این آرا کمک خواهد کرد تا در مسابقات آتی که در فوتبال ایران برگزار می‌شود حاشیه‌های کمتری شکل گیرد اما اگر حواشی ادامه دار باشد آرای شدیدتری صادر خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، اسماعیل حسن زاده اظهار داشت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیش از شروع مسابقات لیگ برتر اعلام کرده بود در لیگ نوزدهم برخوردهای جدی و انضباطی ویژه‌ای خواهد داشت تا مسائل حاشیه‌ای کمتر از گذشته شود و این اصل را مبنای کار خود قرار دادیم.

وی افزود: امیدوارم آرایی که از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صادر شد عادلانه و توانسته باشیم قدمی برای جلوگیری از اتفاقات ناخوشایندی که در شهرآورد سی‌ویکم شهریور رخ داد برداشته باشیم.

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: این آرا کمک خواهد کرد تا در مسابقات آتی که در فوتبال ایران برگزار می‌شود حاشیه‌های کمتری شکل گیرد هر چند اعتقاد داریم فقط آرای انضباطی عاملی بازدارنده نیست و باشگاه‌های فوتبال نیز باید کمک کنند تا فرهنگ سازی صورت بگیرد. البته اگر این مسائل ادامه پیدا کند در آینده آرای شدیدتری صادر خواهد شد.

حسن زاده تصریح کرد: از این که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تماشاگران دوتیم را از تماشای بازی‌های تیم‌های محبوبشان درلیگ محروم کرد ناراحت هستیم اما چاره دیگری برایمان باقی نمانده بود.

وی افزود: بر اساس مقررات، محرومیت تماشگران دو تیم صورت گرفت چرا که برخی اوقات مجبور هستیم برای حفظ جان آن‌ها و اتفاقات ناگواری که ممکن است رخ دهد رای‌هایی را صادر کنیم که برای کمیته انضابطی خوشایند نیست. امیدواریم با صدور این آرا در آینده شهرآورد های بدون حاشیه ایی را مشاهده کنیم.

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در واکنش به ادعای مربی ماشین سازی تبریز که می‌گوید به اشتباه سه ماه محروم شده است، گفت: هر کسی می‌تواند به رای اعتراض کند و قانون همه موارد را پیش بینی کرده است. باشگاه ماشین سازی تبریز اعلام کرد فردی که از سوی کمیته انضباطی محروم شده است در ورزشگاه حضور نداشته و ما هم جواب آنها را دادیم. از باشگاه ماشین سازی درخواست کردیم فرد مورد نظر را که در استادیوم حضور داشته را به ما معرفی کند که این اتفاق رخ نداد.

9697