منچسترسیتی جانشین گواردیولا را انتخاب کرد؟

منچسترسیتی جانشین گواردیولا را انتخاب کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی خودش را برای دوران پساگواردیولا آماده می کند و حتی جانشین مربی اسپانیایی هم مشخص شده است : جیووانی فن برونکهورست.

به گزارش فوتبالی، شیخ منصور مالک باشگاه منچسترسیتی سرمربی سابق فاینورد را یک ماه است که به باشگاهش اضافه کرده است. فن برونکهورست یک ماه است که کارش را در ورزشگاه اتحاد آغاز کرده و تلاش می کند تا با این باشگاه آشنا شود و در صورتی که گواردیولا قصد جدایی داشته باشد، می تواند جانشین او شود. سیتی نمی خواهد که اتفاقی برای منچستریونایتد بعد از رفتن فرگوسن رخ داد، تکرار شود و به همین خاطر می خواهد آمادگی کافی را در صورت رخ دادن اتفاقات غیرمترقبه داشته باشد.

در حال حاضر فن برونکهورست که مثل گواردیولا سابقه حضور در بارسلونا را دارد در کنار برایان ماروود،  در حال آشنایی با بخش های مختلف باشگاه منچسترسیتی است. او در یکی از اتاق های آکادمی فوتبال منچسترسیتی اقامت دارد و شرایط مختلف باشگاه را در کنار گروهی از استعدادیابان زیر نظر گرفته است. 

در حال حاضر هنوز حضور فن برونکهورست به عنوان جانشین گواردیولا نهایی نشده اما اگر همه چیز خوب پیش برود، این احتمال جدی است. البته سیتی گزینه های دیگری نظیر پاتریک ویرا که در حال حاضر در نیس فعالیت می کند، میکل آرتتا، دستیار گورایدلو و ونسان کمپانی کاپیتان اسبق سیتی که در حال حاضر کارش را در اندرلخت آغاز کرده، زیر نظر گرفته است.

نه تنها گواردیولا گزینه فن برونکوهورست را تائید کرده بلکه مدیران تیم انگلیسی نیز در مورد او چراغ سبز نشان داده اند. این مربی با فاینورد توانست فاتح لیگ هلند شود.