سرمربی رزکان کرج: با تمسخر یک خبرنگار تیم ما منسجم شد

سرمربی رزکان کرج: با تمسخر یک خبرنگار تیم ما منسجم شد

وبسایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال شهدای رزکان کرج گفت: وقتی از سوی یک خبرنگار مورد تمسخر قرار گرفتم تیم منسجم‌تر شد و اکنون در لیگ دسته دوم کشور حضور داریم. 

به گزارش فوتبالی، محسن کریمی در نشست خبری پیش از بازی با پیکان در جام حذفی گفت: من ابتدا می‌خواهم یک تاریخچه کوتاه از تیم شهدای رزکان بگویم؛ ما تیمی بودیم که در لیگ دسته اول استان حظور داشتیم و اکنون در لیگ دسته دوم کشور حضور داریم. در سال 1393 ما در جام حذفی شرکت کردیم و با 2 تیم لیگ دسته سه و دو بازی کردیم و پیروز شدیم؛ سپس مقابل تیم گسترش فولاد تبریز قرار گرفتیم. در نشست خبری یک خبرنگار از من پرسید شما با چه انگیزه‌ای از لیگ دسته اول آمده‌اید و می‌خواهید مقابل گسترش فولاد تبریز بازی کنید. 

وی افزود: آن خبرنگار حتی اسم تیم شهدای رزکان را هم اشتباه گفت و ما را مورد تمسخر قرار داد اما همان روز من گفتم مطمئن باشید یک روز فوتبال ایران تیم شهدای رزکان را خواهد شناخت و امروز به نظرم آن روز فرا رسیده است. ما از لیگ دسته اول یک استان به لیگ دسته دوم کشور صعود کرده‌ایم و هدف مان حضور در لیگ یک و حتی لیگ برتر است. 

کریمی تصریح کرد: اکثر بازیکنان تیم ما بومی و متعلق به شهر کرج هستند فردا هم با ت یم خوب پیکان بازی داریم که حسین فرکی سرمربی آن است و یکی از بزرگان فوتبال ایران است. مربی صاحب سبک است. بازی سختی با این تیم داریم تفاوت زیادی بین تیم لیگ برتری پیکان و لیگ دسته دومی ما است اما ما حریف ساده‌ای برای پیکان نیستیم و به راحتی بازنده نمی‌شویم. مقابل پیکان به دنبال پیروزی هستیم. تیم ما و بازیکنانم چیزی دارند که شاید پیکان نداشته باشد و آن هم انگیزه زیاد ما است. 

کریمی درمورد اینکه هزینه تیم شهدای رزکان از کجا تامین می‌شود گفت: ما یک تیم شخصی هستیم تحت پوشش هیچ شرکت،‌شهرداری یا کارخانه‌ای قرار نداریم برادرم هزینه تیم را پرداخت می‌کند و یک اسپانسر هم آمده و به ما کمک مختصری می‌کند اما بیشتر هزینه‌های تیم از جیب شخصی پرداخت می‌شود. 

وی تصریح کرد: در بازی فردا ما سراسر انگیزه هستیم و فردا دو برابر توانمان را به کار می‌گیریم و با غیرت و با انگیزه با تیم‌مان بازی خواهیم کرد.



9697