ریکانی: امیدوارم مشکلات مالی باشگاه صنعت نفت حل شود/ در هر بازی با ترکیب جدید به میدان می‌رویم

ریکانی: امیدوارم مشکلات مالی باشگاه صنعت نفت حل شود/ در هر بازی با ترکیب جدید به میدان می‌رویم

وب سایت رسمی فوتبالی- طالب ریکانی، بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: می‌توانیم موقعیت‎های زیادی ایجاد کنیم که نکته مثبتی تیم‎مان است، ولی وقتی این موقعیت‌های تبدیل به گل نمی‌شود نشانه بی‌دقتی است.

به گزارش فوتبالی،طالب ریکانی در گفت‌وگویی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در لیگ برتر اظهار داشت: بازی با تیم گل‌گهر برای ما خیلی سخت بود. آنها تازه لیگ برتری شده‌اند و انگیزه‌های زیادی دارند از این رو برای ماندن در لیگ برتر آمده‌اند و همین موارد کار ما را سخت کرده بود.

وی ادامه داد: کار‌هایی که مربی از ما خواسته بود به بهترین شکل ممکن انجام دادیم و به پیروزی خوبی رسیدیم. ما موقعیت زیاد داشتیم، ولی فقط یک گل زدیم. این که تیم ما می‌تواند این همه موقعیت ایجاد کند نکته مثبتی است، ولی وقتی این موقعیت‌های تبدیل به گل نمی‌شود نشانه بی‌دقتی تیم ما است و نکت منفی محسوب می‌شود. البته بدشانس هم هستیم که موقعیت‌ها گل نمی‌شود.

بازیکن تیم صنعت نفت آبادان با اشاره به تغییر در ترکیب این تیم گفت: سیستم تیم ما در همه بازی‌ها متفاوت است و مربی بر اساس آنالیز حریف یک ترکیب جدید انتخاب می‌کند. با این حال به هماهنگی و زمان بیشتری نیاز داریم تا از این هم بهتر شویم..

ریکانی در مورد بازی مرحله یک شانزدهم جام حذفی مقابل تیم قشقایی شیراز عنوان کرد: بازی راحتی برای ما نخواهد بود چراکه تیم‌هایی مثل قشقایی با انگیزه زیادی در جام حذفی شرکت می‌کنند. آنها علاوه بر اثبات توانایی‌های خود می‌خواهند از میان‌بر جام حذفی استفاده کنند. از این رو اصلا نباید این حریف را دست کم بگیریم و با قدرت وارد مسابقات جام حذفی می‌شویم.

وی در پایان با اشاره به مشکلات مالی تیم صنعت نفت آبادان تصریح کرد: ما هیچ دریافتی نداریم. عیسی‌زاده به تنهایی در این تیم تلاش می‌کند. از مسئولان می‌خواهم به عیسی‌زاده و این تیم کمک کند چراکه تیم فوتبال صنعت نفت برای مردم آبادان است و مردم هم جز این تیم چیز دیگری ندارند. امیدوارم مشکل مالی تیم را حل کنند.

7655