حاشیه روز؛ در خانه اجاره‌ای منشا چه چیز‌هایی پیدا شد؟

حاشیه روز؛ در خانه اجاره‌ای منشا چه چیز‌هایی پیدا شد؟

پایگاه خبری فوتبالی – ماجرای آپارتمان گادوین منشا هر روز وارد فاز جدیدی می‌شود.

به گزارش فوتبالی، علی خطیر معاون سابق باشگاه استقلال در گفتگویی که فایل تصویری آن در فضای مجازی است، مدعی شده که منشا حاشیه‌های وحشتناکی داشت و فقط می‌تواند به این نکته اشاره کند که روزی که خانه این بازیکن را تحویل گرفت، دو تخت دونفره از وسط شکسته شده بود!

صحبتهای خطیر با واکنش مهاجم فصل گذشته استقلال روبرو شد و منشا ضمن رد حرفهای معاون سابق باشگاه اعلام کرد که وسایل آن خانه آنقدر بد بود که او وسایل جدیدی برای محل اقامتش خریده و حتی عکسهای آن را برای یکی دو رسانه هم ارسال کرده است.

در چنین شرایطی، روزنامه خبرورزشی گزارشی در شماره امروزش منتشر کرده که نشان می‌دهد حرفهای خطیر درباره منشا، اشتباه نبوده است.

به نوشته این روزنامه، اوضاع محل اقامت منشا بعد از خروج او از ایران به شکلی بوده که مالک آپارتمان ودیعه 600 میلیون ریالی‌اش بابت اجازه این آپارتمان را به باشگاه استقلال پس نداده و مدعی شده این پول را بابت خساراتی که به وسایل خانه‌اش خورده، پس نمی‌دهد.

بعد از خروج منشا از ایران، سجاد آقایی، شاهین طاهرخانی و محمد بلبلی به این خانه نقل مکان کرده‌اند که ظاهرا در آپارتمان چیزهایی پیدا کرده‌اند که با شرایط زندگی یک فوتبالیست حرفه‌ای هیچ همخوانی نداشته است.  گفته می‌شود مسئول روابط عمومی باشگاه استقلال نیز برای اثبات وضعیت بد آپارتمان، از وسایل و شرایط آنجا عکسبرداری کرده که در حال حاضر همه تصاویر در اختیار باشگاه استقلال است و ثابت می‌کند آپارتمان در شرایطی متفاوت با آنچه به منشا تحویل داده شده، پس گرفته شده است! 

به جز خبرورزشی، خبرگزاری میزان هم به حواشی محل زندگی منشا پرداخته و نوشته: این فرد بر سر نماینده استقلال داد و بیداد کرد که چرا خانه‌اش به این شکل در آمده است.

1984