زیدان: حق رئال پیروزی بود، هازارد با یک گل رها می‌شود

زیدان: حق رئال پیروزی بود، هازارد با یک گل رها می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان معتقد است که رئال مادرید به اندازه کافی شایسته بوده که بتواند در دیدار شب گذشته برابر اتلتیکو مادرید به پیروزی برسد. 

به گزارش فوتبالی، رئال بهترین موقعیت بازی شب گذشته را در واندا متروپولیتانو داشت که روی ضربه سر کریم بنزما ایجاد شد اما یان اوبلاک با یک حرکت زیبا توپ را مهار کرد تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد. این یک امتیاز کافی بود که شاگردان زیدان را بالاتر از سایر تیم ها در صدر جدول رده بندی نگه دارد اما مربی فرانسوی انتظارات بیشتری از بازیکنان خود دارد. او در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: " ما شایسته امتیازات بیشتری بودیم اما کاری که باید انجام بدهم این است که به بازیکنانم تبریک بگویم که از هم حمایت کردند و یک کلین شیت دیگر به ثبت رساندیم. چیزی که جز جدیت در تیم ما اهمیت دارد، قدرت ماست. من یک رئال قدرتمند دیدم چون روی هیچ موقعیتی گل نخوردیم. در ایجاد موقعیت کمی به مشکل خوردیم اما از کاری که انجام دادیم، خوشحال هستیم. "

ادن هازارد نتوانست در این بازی نیز نمایش چندان خیره کننده ای داشته باشد و در حالی در دقیقه 77 جای خود را به خامس رودریگز داد که حتی یک توپ در چارچوب نیز نزد. زیدان درباره شرایط این بازیکن بلژیکی گفت: " او در بعضی موارد مشکل دارد. ما باید به کار با او ادامه دادیم. عملکرد بسیار خوبی داشته اما ما نیز فرصت گلزنی چندانی ایجاد نکردیم. باید به کار همه دقت کنیم. دوست داریم او گل بزند چون باعث رهایی اش می شود اما مشکلی وجود ندارد، مطمئن هستیم که به زودی این اتفاق خواهد افتاد. "

1070