دورتموند 2- 2 وردربرمن؛ یک تساوی تلخ برای زرد پوشان

دورتموند 2- 2 وردربرمن؛ یک تساوی تلخ برای زرد پوشان

سایت رسمی فوتبالی- بوروسیا دورتموند امشب در دیداری خانگی از سری بازیهای بوندس لیگا به تساوی 2-2 مقابل میهمانش وردربرمن دست یافت.

به گزارش فوتبالی، گل اول بازی در دقیقه 8 توسط راشیکا برای برمن به ثمر رسید.اما این گل تنها یک دقیقه دوام داشت و ماریو گوتزه در دقیقه 9 با  ضربه سری تماشایی و با گلزنی برای تیم میزبان بازی را به تساوی کشاند. بعد از این گل دورتموند موقعیت های بهتری برای گلزنی داشت و بیشتر دقایق مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت.

تورگان هازارد، برادر ادن هازارد دو موقعیت خطرناک را برای تیمش خلق کرد و وردربرمن هم گهگاهی خودش را به دروازه دورتموند نزدیک می کرد

در دقیقه 41 مارکو رویس گل دوم دورتموند را زد تا این تیم از میهمانش پیش بیفتد ولی گلزنی مارکو فیدل در دقیقه 56 مجددا بازی را مساوی کرد و در نهایت این بازی با همین نتیجه به پایان رسید. بعد از این تساوی لوسین فاوره سرمربی دورتموند به دنبال راهکارهایی بود تا بتواند تیمش را به سه امتیاز بازی برساند. جولین براندت در دقیقه 67 به جای داهود وارد زمین شد و در دقیقه 72 پاکو آلکاسر جانشین گوتزه شد ولی این تعویضها در نهایت جوابگو نبود. برمن اعتماد به نفس بیشتری یافته بود و حتی در دقایق پایانی تا یک قدمی زدن گل سوم دراین بازی پیش رفت ولی در نهایت بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید و با این تساوی جایگاه دورتموند در جدول دچار افت شد و حالا آنها 4 امتیاز با بایرن صدرنشین فاصله دارند.