سوال امباپه از دی یونگ در مراسم بهترینهای فیفا: بارسا خوب است؟

سوال امباپه از دی یونگ در مراسم بهترینهای فیفا: بارسا خوب است؟

سایت رسمی فوتبالی- در جریان مراسم سالانه برترین های سال فیفا که هفته گذشته در شهر میلان برگزار شد، انتشار تصاویری از گفتگوی کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن و فرانکی دی یونگ بازیکن جدید بارسلونا حسابی توجه هواداران دنیای فوتبال را جلب کرد.

به گزارش فوتبالی، خیلی ها برایشان این سوال پیش آمد که در این گفتگوی کوتاه و جالب توجه،این دو بازیکن جوان به هم چه می گفتند.  

حالا رسانه های ورزشی و از جمله روزنامه اسپورت کاتالونیا در گزارشی از متن گفتگوی این دو ستاره جوان پرده برداشته و یادآوری کرده که گویا امباپه از دی یونگ در مورد باشگاه کاتالان سوالاتی پرسیده است.

امباپه و فرانکی دی یونگ که هر دو با کت و شلوار رسمی در مراسم اهدای جوایز برترین های سال فیفا شرکت کرده بودند، بعد از دیدن هم در جریان مراسم گپ کوتاهی با هم زدند؛ امباپه از دی یونگ پرسیده:« حالت چطور است» و دی یونگ گفته:« مرسی تو چطوری؟» امباپه گفته:« دو دقیقه پیش داشتم درموردتو صحبت می کردم.» و بخش جالب توجه این گفتگوی کوتاه اینجا بود که امباپه از ستاره هلندی باشگاه کاتالان پرسیده:« اوضاع در بارسا خوب است؟»و ستاره هلندی در عین سورپرایز با قاطعیت تمام گفته:« بله، واقعا بله.»

امباپه درهمین جا و وقتی متوجه شده که دوربینها بررویش زوم هستند بحث را تمام کرده و گفته:« دراین شرایط حرف زدن سخت است. بعدا تو را می بینم.» و دی یونگ هم در پاسخ به او گفته:« باشه با هم حرف می زنیم » و اینگونه آنها از هم خداحافظی کردند.

 

 6363