بگوویچ: از اتفاقات نشست خبری قبلی عذرخواهی می کنم/ با امید و اعتقاد کامل به توان‌مان بازی می‌کنیم

بگوویچ: از اتفاقات نشست خبری قبلی عذرخواهی می کنم/ با امید و اعتقاد کامل به توان‌مان بازی می‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: همه برای نگه داشتن تیم فوتبال گل گهر در لیگ برتر کشور تلاش می کنیم و در این راه با وجود همه نتایج، به صبر و حمایت هوارادان و رسانه ها نیازمندیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، وینگو بگوویچ شامگاه ششم مهرماه در نشست خبری پیش از مسابقه با تیم نفت مسجد سلیمان از سری مسابقات جام حذفی فوتبال کشور که فردا در سیرجان برگزار می شود، افزود: به عنوان سرمربی تیم گل گهر به هواداران فهیم سیرجان قول می‌دهم برای کسب بهترین نتایج همه تلاشم را داشته باشم و تیم گل گهر همواره بهترین بازی های خود را به نمایش بگذارد.

وی از صحبت های تند خود و ترک نشست خبری سوم مهرماه پس از بازی با تیم صنعت نفت آبادان از هواداران و رسانه ها عذرخواهی کرد و گفت: اتفافات مسابقه قبلی ناشی از کسالت بنده و فشاری بود که از نتیجه بازی وجود داشت و از این بابت از هواداران و رسانه ها صادقانه عذرخواهی میکنم؛ همه کسانی که من را می شناسند و با سبک و سیاق من آشنا هستند، می دانند که همواره پاسخگوی رسانه ها بوده و برای هواداران همواره احترام خاصی قائل ام و متاسفانه اتفاقات نشست خبری قبل ناخواسته و بر اساس فشار وارده و کسالتم بود.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان از هواداران و رسانه ها خواست صبور باشند و تیم گل‌گهر که تیم این شهر و نماینده استان و جنوبشرق در لیگ برتر کشور هست را تا آخرین لحظه حمایت کنند.

بگوویچ اظهار کرد: تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان دارای مربی خوبی است. این تیم ۵ بازی اخیر که اغلب با  تیم های بزرگ بوده را با نتیجه تساوی گذرانده است؛ شیوه بازی‌های این تیم را بررسی کرده ایم و امیدواریم بهترین نتیجه را در بازی فردا مقابل این تیم بگیریم.

وی تاکید کرد: در بازی فردا مقابل نفت مسجد سلیمان و بازی جمعه مقابل استقلال در تهران متاسفانه ۴ بازیکن مصدوم را باز هم در اختیار نداشته و ناچاریم با مدیریت و برنامه ریزی سایر بازیکنان، بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان با ذکر اینکه تا کنون در سال‌های گذشته با تیم های مختلفی مقابل تیم استقلال تهران قرار گرفته است، گفت: می‌دانیم مقابل تیم های بزرگ بازی کردن سخت است اما با امید و ایمان به تیم‌مان جمعه را نیز می‌جنگیم و اگر شانس هم با ما یار باشد، نتیجه خوبی خواهیم گرفت.

مهدی تاتار سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان امشب در نشست خبری پیش از بازی حضور نیافت.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان فردا ساعت ۱۷:۳۰ از سری مسابقات جام حذفی فوتبال کشور در ورزشگاه امام علی(ع) این شهر مقابل تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان به رقابت می پردازد.

4344