چلسی 2- 0 برایتون؛ اولین برد خانگی لمپارد در لیگ برتر

چلسی 2- 0 برایتون؛ اولین برد خانگی لمپارد در لیگ برتر

سایت رسمی فوتبالی- دقایقی پیش چلسی موفق شد تا با نتیجه 2-0 از سد برایتون عبور کند. این دیدار که از سری بازیهای این هفته لیگ برتر انگلیس در استمفورد بریج برگزار می شد، با برد شاگردان لمپارد به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، آبی های لندنی شایستگی برد در این بازی را داشتند. گل اول چلسی دردقیقه49 توسط جورجینیو از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و گل دوم این تیم را ویلیان در دقیقه 76 زد.

شاگردان لمپارد در این بازی از حضورشان در زمین لذت بردند و توانستند دل هوادارانشان را هم به دست بیاورند وسه امتیاز بازی را مال خود کردند. چلسی با وجودی که در نیمه اول بازی را تحت کنترل داشت ولی نمی توانست تا موقعیت های واضح گلزنی خلق کند و در 30 دقیقه ابتدایی بازی، مسابقه با این روال پیش رفت ولی از دقیقه 30 به بعد، بارکلی، پدرو و مارکوس آلونسو چند موقعیت خطرناک را ایجاد کردند.

بعد از تلاشهای فراوان، گل بازی به شیوه خنده داری به ثمر رسید. وبستر توپ را بد کنترل کرد و برروی مونت مرتکب خطای پنالتی شد. جورجینیو پشت این ضربه پنالتی قرار گرفت و از روی نقطه پنالتی گل اول چلسی را به ثمر رساند.

برایتون تنها در یک صحنه شانس گلزنی و به تساوی کشاندن بازی را داشت که شوت آلزاته از کنار دروازه به بیرون رفت. چلسی تدریجا بازی را باز کرد و ویلیان با بهره گیری از پاس تماشایی هودسون اودوی توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند و بازی با همین نتیجه به پایان رسید

6363