لیورپول 1 - 0 شفیلد؛ روند ادامه دار پیروزی‌های شاگردان کلوپ

لیورپول 1 - 0 شفیلد؛ روند ادامه دار پیروزی‌های شاگردان کلوپ

سایت رسمی فوتبالی - شاگردان یورگن کلوپ موفق شدند با تک گل جورجینیو واینالدوم برابر شفیلد به پیروزی رسیده و رکورد 100% پیروزی خود در لیگ برتر را حفظ کنند. 

به گزارش فوتبالی، لیورپول پیش از این بازی در هر 6 بازی فصل جدید با پیروزی میدان را ترک کرده بود اما به نظر می رسید که شاگردان کریس وایلدر در حال گرفتن اولین امتیاز فصل از این تیم بودند. با این حال این اتفاق رخ نداد و واینالدوم موفق شد روی اشتباه دروازه بان تیم حریف دروازه این تیم را در فاصله 20 دقیقه مانده تا پایان دیدار باز کند تا شرایط برای این تیم با پیروزی ادامه پیدا کند. بدین ترتیب شاگردان کلوپ با 21 امتیاز از 7 بازی همچنین در صدر جدول حضور خواهند داشت و سیتی باید با پیروزی برابر اورتون تلاش در حفظ فاصله خود با این تیم داشته باشد.

شفیلد در نیمه اول دو بار فرصت گلزنی داشت اما نتوانست از این موقعیت استفاده کند. سادیو مانه نیز کمی پس از دقیقه 30 بازی در یک موقعیت طلایی می توانست تیم خود را پیش بیاندازد که در نهایت موفقیت آمیز نبود. بازیکن تیم ملی سنگال کمی بعد باز هم شرایطی را داشت که با همکاری روبرتو فیرمینو دروازه حریف را باز کند که این بار نیز موفق نشد. در نهایت واینالدو در دقیقه 70 موفق به گلزنی شد. بعد از گل واینالدوم این محمد صلاح بود که در موقعیت گلزنی قرار داشت اما دروازه بان شفیلد جلوی افزایش تعداد گل های لیورپول را به خوبی گرفت. 

1070