ترکیب چلسی و برایتون اعلام شد؛ جهانبخش روی نیمکت

ترکیب چلسی و برایتون اعلام شد؛ جهانبخش روی نیمکت

سایت رسمی فوتبالی - شاگردان فرانک لمپارد امروز در حالی در استمفورد بریج به مصاف برایتون خواهند رفت که علیرضا جهانبخش روی نیمکت این تیم قرار گرفته است. 

به گزارش فوتبالی، چلسی موفق شد هفته گذشته در رقابت های جام اتحادیه به پیروزی رسیده و به مرحله بعدی رقابت ها صعود کند و حالا قصد دارد روند پیروزی خود در رقابت های لیگ برتر و در دیدار برابر یاران جهانبخش ادامه دهد. تیم لمپارد غم شکست 2 - 1 برابر لیورپول را با پیروزی 7 - 1 برابر گریمزبی برطرف کرد و حالا آماده است که شرایط خود در جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس را بهبود ببخشد. از سوی دیگر گراهام پاتر نیز پس از شکست برابر استون ویلا در رقابت های جام اتحادیه تمرکز بیشتری بر لیگ برتر خواهد داشت و قصد دارد به نوعی با گرفتن امتیاز از چلسی شرایط روحی بازیکنان تیمش را نیز بهبود ببخشد. چلسی در 6 بازی گذشته موفق به کسب 8 امتیاز شده و در رده یازدهم جدول رده بندی قرار دارد. این در حالی است که 5 تیم دیگر نیز با آبی پوشان لندنی هم امتیاز هستند. برایتون نیز تنها با 6 امتیاز کمتر در رده پانزدهم جای گرفته است. 

ترکیب چلسی در این دیدار بدین شرح است: کپا آریزابالاگا، آسپیلیکوئتا، کریستنسن، توموری، آلونسی، جورجینیو، بارکلی، ویلیان، پدرو، مونت، آبراهام

ترکیب برایتون در این دیدار بدین شرح است: رایان، مونتویا، دانک، وبستر، برن، استیفنس، موی، بیسوما، گراس، موپای، آلزاته

1070