ترکیب یوونتوس اعلام شد؛ بازگشت رونالدو و بوفون

ترکیب یوونتوس اعلام شد؛ بازگشت رونالدو و بوفون

سایت رسمی فوتبالی - شاگردان مائوریتزیو ساری از دقایقی دیگر در ورزشگاه خانگی خود به مصاف اسپال خواهند رفت تا با پیروزی رقابت نزدیک صدر جدول با اینتر را حفظ کنند. 

به گزارش فوتبالی، یوونتوس از ساعت 16:30 به وقت ایران ششمین بازی خود در رقابت های فصل جدید سری آ را برگزار خواهد کرد. شرایط این تیم با توجه به مصدومیت های متعدد بازیکنان خط دفاعی کمی بحرانی به نظر می رسید چرا که ماتیا دی شیلیو، داگلاس کاستا، دنیلو و جورجیو کیه لینی به دلیل مصدومیت نمی توانند این تیم را در بازی امروز همراهی کنند. از سوی دیگر الکس ساندرو که یکی از گزینه های منطقی حضور در خط دفاعی این تیم به شمار می آمد به دلیل فوت پدرش مجبور شد به برزیل بازگردد و این کار را برای ساری سخت تر از قبل کرد. اما بازگشت کریستیانو رونالدو یک نقطه امید در ترکیب این تیم به شمار می رود. فوق ستاره پرتغالی به دلیل آنچه مصدومیت جزیی ماهیچه به دلیل خستگی عنوان شده بود در بازی هفته گذشته به میدان نرفت. ایگواین نیز با بازگشت رونالدو بار دیگر به نیمکت فرستاده شده است تا این به بازیکن به همراه آرون رمزی و پائولو دیبالا مثلث هجومی یووه را تشکیل دهند. 

ترکیب یوونتوس در بازی امروز بدین شرح است: جیانلوییجی بوفون، بونوچی، ماتیس دلیخت، کوادرادو، بلیس ماتوییدی، میرالم پیانیچ، سامی خدیرا، آدرین رابیو، آرون رمزی، پائولو دیبالا و کریستیانو رونالدو

1070