سلیمی: مقابل تراکتورسازی و سایپا از داوری متضرر شدیم/ در بازی‌های اخیر عملکردمان بهتر شده است

سلیمی: مقابل تراکتورسازی و سایپا از داوری متضرر شدیم/ در بازی‌های اخیر عملکردمان بهتر شده است

دیگر فرصت اشتباه نداریم

سلیمی: مقابل تراکتورسازی و سایپا از داوری متضرر شدیم/ در بازی‌های اخیر عملکردمان بهتر شده است

دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد گفت: در دیدار مقابل تراکتورسازی و سایپا اشتباهات داوری به ضرر ما تمام شد و امیدوارم هر چه زودتر بدشانسی‌های فولاد به اتمام برسد.

علی سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در مورد شکست دو بر یک فولاد مقابل تراکتورسازی گفت: بازی بسیار خوبی بود. در 30 دقیقه ابتدایی مسابقه کاملا بر توپ و میدان مسلط بودیم اما مثل همیشه بدشانس بودیم و محمدرضا اخباری هم در روز خوب خود قرار داشت.

وی در مورد عملکرد داور در مسابقه روز جمعه خاطرنشان کرد: در صحنه پنالتی ابتدا احساس کردم داور تصمیم درستی گرفته اما وقتی فیلم مسابقه را دیدم متوجه شدم خطایی روی سامان نریمان‌جهان اتفاق نیفتاد و داور عجله کرده است. فکر می‌کنم زاویه داور در آن صحنه خوب نبود. در صحنه اخراج اسماعیل شریفات داور در تصمیم‌گیری عجله کرد و متاسفانه این دو اشتباه روی نتیجه بازی تاثیر مستقیم داشت.

دروازه‌بان فولاد در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه امسال خیلی مظلوم واقع شدیم در بسیاری از بازی‌ها داور‌ها به ضرر ما بوده و این مشکل به ضرر ما تمام شده است. در بازی با سایپا 3 امتیاز را به خاطر همین مسئله از دست دادیم و دیدار با تراکتورسازی این مشکل به وجود آمد.

سلیمی در مورد اینکه آیا فولاد می‌تواند از بحران خارج شود، تصریح کرد: ما در ابتدای فصل تیمی بسیار معمولی نشان دادیم اما اکنون 3-4 بازی است که وضعیت ما بهبود پیدا کرده و بازی بهتری انجام می‌دهیم. مقابل تراکتورسازی و سایپا بازی خوبی به نمایش گذاشتیم اما متاسفانه توپ‌های ما گل نشد. امیدوارم این روند بدشانسی‌ها هر چه زودتر به اتمام برسد.

وی در پایان در مورد دیدار با صبا خاطرنشان کرد: صبا تیم بسیار خوبی است و با حضور علی دایی شخصیت آن بسیار بالا رفته است. ما تلاش‌مان را می‌کنیم در این مسابقه 3 امتیاز را بگیریم چرا که دیگر فرصت اشتباه نداریم.