توخل: رابطه خوب نیمار و امباپه برای پاریسن ژرمن کلیدی است

توخل: رابطه خوب نیمار و امباپه برای پاریسن ژرمن کلیدی است

سایت رسمی فوتبالی - توماس توخل، سرمربی پاریسن ژرمن، امیدوار است که کیلیان امباپه و نیمار رابطه و همکاری خوبی در طول فصل با یکدیگر داشته باشند تا شرایط برای این تیم بهتر شود. 

به گزارش فوتبالی، توخل در کنفرانس خبری خود که روز جمعه برگزار شد، تایید کرد که امباپه و ایکاردی پس از مصدومیت های اخیر خود بار دیگر آماده حضور در ترکیب پاریسن ژرمن هستند. سرمربی قهرمان لیگ فرانسه به خوبی در جریان است که در صورت بازگشت امباپه و نیمار به روزهای اوج شرایط برای این تیم بسیار بهتر خواهد شد. توخل گفت: " رابطه بین این دو بازیکن برای ما بسیار کلیدی است. آنها می توانند احتمالات بسیاری را به واقعیت تبدیل کنند. امباپه هفته ها مصدوم بود و ما باید صبور باشیم. غیرممکن است که این بازیکن این هفته بتواند 90 دقیقه در ترکیب تیم به میدان برود. ما باید با این شرایط کنار بیاییم و راه مقابله با رقیب را پیدا کنیم. فردا می توانیم از امباپه و ایکاردی بازی بگیریم. " 

پاریسن ژرمن روز چهارشنبه اولین شکست خانگی خود در فصل جدید را برابر تیم رن تجربه کرد. این شکست باعث شد که پی اس جی تنها به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر جدول باقی بماند و امروز باید به مصاف بوردو برود. توخل در این باره گفت: " این که پس از یک شکست خیلی سریع به میدان بروی، خوب است. یافتن شرایط خوب پس از شکست همیشه کار سختی است. فردا چالش سختی برابر تیم خوب بوردو داریم تا بار دیگر به روند پیروزی های خود برگردیم. شکست برابر رن من را شگفت زده کرد چون تغییراتی ایجاد کرده بودم که جدیت و اشتیاق را در تیم اضافه کنم. از شکست متنفرم و این از همیشه سخت تر بود. ما می توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم و  بدون شک باید پیشرفت کنیم. "

1070