دفاع تمام قد گواردیولا از برناردو سیلوا: مردم او را نمی شناسند!

دفاع تمام قد گواردیولا از برناردو سیلوا: مردم او را نمی شناسند!

سایت رسمی فوتبالی-چند روز پیش بود که یکی از پستهای برناردو سیلوا در توئیتر حسابی جنجالی شد و برایش دردسرهای بزرگی را ایجاد کرد. در توئیتی که سیلوا چند روز قبل منتشر کرده بود، او هم تیمی اش بنجامین مندی را با عکسی که روی بسته بندی یک برند شیرینی که در پرتغال و اسپانیا موجود است، مقایسه کرده بود.

به گزارش فوتبالی اگرچه این توئیت خیلی زود توسط سیلوا حذف شد اما اتحادیه فوتبال انگلیس از این بازیکن باشگاه منچسترسیتی دررابطه با این پست توضیح خواست و همین شد که برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، با ارسال نامه ای محرمانه به اتحادیه فوتبال انگلیس، از اینکه توئیت هفته گذشته باعث ایجاد ذهنیتی نژادپرستانه شده، ابراز پشیمانی کرد.

گویا سیلوا در این نامه اعلام کرده که قصد توهین به کسی را نداشت. بنجامین مندی هم که شوخی هم تیمی اش را با ایموجی های خنده جواب داده بود، با ارسال نامه ای به اتحادیه فوتبال انگلیس، از هم تیمی پرتغالی اش دفاع کرد.

حالا نوبت به پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی رسیده که در کنفرانس مطبوعاتی به حمایت از ستاره تیمش بپردازد. پپ در صحبتهایی اعلام کرده که برناردو سیلوا قصد توهین به کسی را نداشته و دراین رابطه گفته:«ما بارها وبارها راجع به اتفاقاتی که در ورزشگاه رخ می دهد، صحبت می کنیم. در مورد برناردو، موضع من کاملا مشخص است. اگر مردم فکر می کنند برناردو چنین آدمی است، کاملا در اشتباه هستند. آنها به خاطر یک شوخی که بین دو دوست انجام شده، دست به قضاوت می زنند. اگر اینطور باشد من سه سال آشنایی ام با برناردو را قضاوت می کنم. هم او و هم هر بازیکن دیگری در تیم من ، ممکن است چنین شوخی هایی را انجام دهد. ارتباط بنجامین و برناردو مثل دو برادر است؛ این دقیقا چیزی است که من هرروزه شاهدش هستم؛ اگر برداشت بدی از این توئیت انجام شده، نباید طبق آن شخصیت برناردو را قضاوت کرد؛ او انسان فوق العاده ای است.»

6363