سولشر: هرگز نگفتم که هدایت یونایتد کار آسانی خواهد بود

سولشر: هرگز نگفتم که هدایت یونایتد کار آسانی خواهد بود

سایت رسمی فوتبالی - این روزها منچستریونایتد حال و روز خوبی ندارد و اوله گونار سولشر سرمربی نروژی این تیم با انتقادات فراوانی روبرو شده و حتی گمانه زنی هایی درمورد احتمال برکناری او به گوش می رسد؛ اما با وجود تمام این صحبتها، سولشر با خوشبینی به آینده می نگرد و امیدوار است تا این روزهای سخت به زودی به پایان برسند.

به گزارش فوتبالی، سولشر در صحبتهایی گفته:« من هرگز نگفتم که کار مربیگری در یونایتد کار ساده ای است.»  این درحالی است که یونایتد فصل جاری لیگ برتر را با برد 0-4 مقابل چلسی آغاز کرد وهمین برد نوید یک فصل فوق العاده را برای شیاطین سرخ می داد ولی بعد از آن برد، یونایتدی ها نتوانستند به نتایج قابل قبولی دست بیابند و اوضاع برای این تیم چندان ایده آل پیش نمی رود.

 حالا سولشر در صحبتهایی اعلام کرده که احساس فشار نمی کند و در آستانه بازی تیمش مقابل آرسنال در گفتگو با خبرنگاران گفت:« من هرگز نگفتم که دراین فصل کار ساده ای داریم. من بارها گفته ام که همیشه فراز و نشیبهایی درمسیر است و وقتی در یک بازی بازنده می شویم، باید به خودمان و کاری که انجام می دهیم، باور و اطمینان داشته باشیم .این همان کاری است که انجام می دهیم. چشممان را به جام دوخته ایم و به تلاش در مسیر باورهایی که داریم ادامه خواهیم داد. در هریک از بازیهای لیگ برتر می توان به پیروزی رسیدولی در عین حال می توان در همان بازی هم بازنده بود.گاهی وقتها می بری و لبخند می زنی و گاهی هم می بازی و عصبانی می شوی.»

سولشر ادامه داد:« ما الان می توانیم به خودمان اطمینان داشته باشیم. شما شاهد بودید که در بازی با آستانه و روچدل، آنها می خواستند با ارائه یک بازی خوب ما را تحت فشار بگذارند ولی ما هم کار خودمان را انجام دادیم. می توانید ببینید که ما چقدر از نظر دفاعی پیشرفت کرده ایم. مبالغ هنگفتی برای خرید آرون وان بیساکا و هری مگوایر هزینه کردیم و حالا دیگر موقعیت های گل زیادی روی دروازه تیم ما ایجاد نمی شود. البته حالا درتیممان چند مصدوم هم داریم که از این نظر با بدشانسی هایی روبرو شده ایم. این بازیکنان باید بازگردند و در بازیهای تیم مشارکت کنند. ما گاهی وقتها در ضربات نهایی بهتر کار می کنیم و گاهی بدتروناامید کننده هستیم.»

6363