تورینو 2-1 میلان؛ شکست روسونری با دبل بلوتی

تورینو 2-1 میلان؛ شکست روسونری با دبل بلوتی

سایت رسمی فوتبالی- میلان در آخرین دیدار هفته پنجم سری آ در خانه تورینو با نتیجه 2-1 شکست خورد.

شاگردان مارکو جامپائولو که در دیدار قبلی در دربی میلان هم بازی را واگذار کرده بودند، امشب ابتدا با گل کریشتوف پیانتک پیش افتادند اما دو گل از آندره آ بلوتی در نیمه دوم، سه امتیاز این دیدار را نصیب تیم میزبان کرد.

میلانی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی تا اندازه ای بر بازی مسلط بودند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد کنند. این برتری ادامه داشت تا اینکه روسونری در دقیقه 17 صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای دی سیلوستری روی لیائو درون محوطه جریمه تورینو باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. پیانتک پشت ضربه ایستاد و با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه، حساب کار را 1-0 کرد.

حملات میلان بعد از این گل ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 23، لیائو اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما واکنش خوب سیریگو، دروازه تورینو را بسته نگه داشت. یک دقیقه بعد نوبت هاکان چالهان اوغلو بود که با یک شوت محکم، شانس خود را امتحان کند اما این بار سیریگو اجازه نداد دروازه تیمش برای دومین بار باز شود.

در ادامه بازیکنان میزبان پیش کشیدند و برای دقایقی ابتکار عمل را در دست گرفتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه میلان ایجاد کنند.در دقایق پایانی نیمه اول، بار دیگر میلانی ها بازی را در دست گرفتند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 43، پیانتک گل دوم میلان را هم به نام خود ثبت کند اما ضربه سر او از کنار دروازه به بیرون رفت و در نهایت این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و در دقیقه 52، این تورینو بود که می توانست به گل تساوی برسد اما واکنش خوب دوناروما، مانع گلزنی آینا شد.سه دقیقه بعد نوبت میلانی ها بود که صاحب یک موقعیت بسیار خوب شوند اما پیانتک نتوانست از فرصت فوق العاده ای که رومانیولی ایجاد کرده بود، استفاده کند و توپ را به بیرون زد.

حملات دو تیم ادامه داشت اما موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نمی شد تا اینکه سرانجام در دقیقه 72، تورینو به گل تساوی رسید. بلوتی که پشت محوطه جریمه میلان صاحب توپ شده بود، بعد از یک حرکت عرضی، با ضربه ای محکم دوناروما را مغلوب کرد.اعتراض نیمکت نشینان میلان بعد از این گل که اعتقاد داشتند پیش از به ثمر رسیدن آن خطایی صورت گرفته، باعث شد تا داور په په رینا، دروازه بان ذخیره روسونری، را از روی نیمکت اخراج کند.در حالی که میلانی ها در تلاش بودند تا بار دیگر پیش بیفتد، این تورینو بود که خیلی زود به گل دوم رسید. در دقیقه 76 بود که ابتدا سیمونه زازا با دوناروما تک به تک شد. ضربه مهاجم تورینو را دوناروما برگشت داد اما توپ برگشتی را بلوتی با یک ضربه برگردان دیدنی، تبدیل به گل دوم کرد.

میلانی ها که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و چیزی نمانده بود که در سومین دقیقه از وقت های تلف شده، به گل تساوی برسند اما ضربه فرانک کسیه از بالای دروازه به بیرون رفت؛ ضمن اینکه داور هم پس از آن اعلام آفساید کرد و به این ترتیب، بازی در نهایت با برتری 2-1 تورینو به پایان رسید.