یک بازیکن نیس، دزد ساعت دولبرگ بود

یک بازیکن نیس، دزد ساعت دولبرگ بود

سایت رسمی فوتبالی- چندی پیش و در روز شانزدهم سپتامبر خبر دزدیده شدن ساعت کسپر دولبرگ ستاره دانمارکی باشگاه نیس روی وب سایتهای خبری منتشر شد. پس از آن بود که دولبرگ اعلام کرد که به نشانه اعتراض نسبت به این اتفاق قصد بازی کردن برای این تیم را ندارد.

به گزارش فوتبالی، روز دوشنبه 16 سپتامبر و پس از اتمام جلسه تمرینی نیس، دولبرگ اعلام کرد که ساعتش گم شده است و او با دیدن اینکه سران باشگاه اهمیت خاصی به این موضوع نمی دهند، تصمیم گرفت تا اعتراضش را به نحو دیگری ابراز کند.پس از آن بود سران باشگاه نیس تلاشهای گسترده ای را برای پیدا کردن دزد ساعت دولبرگ آغاز کردند و طبق گزارش منتشره در روزنامه اکیپ، دزد این ساعت 70 هزار یورویی پیدا شده است.

گویا سارق این ساعت یکی از هم تیمی های دولبرگ در باشگاه نیس بوده است: دیابی فادیگا، بازیکن 18 ساله نیس... سران باشگاه نیس روز پنجشنبه از او دعوت کردند تا از خودش دفاع کند ولی در عین حال پروسه انضباطی او را آغاز کرده و درنظر دارند تا او را محروم کنند و این اتفاق ممکن است حتی به قیمت اخراج کردن این بازیکن جوان منتهی شود. 

محمد لامین دیابی فادیگا، بازیکن ملی پوش تیمهای زیر 16 سال، زیر 17 سال و زیر 18 سال تیم ملی فرانسه است که تا به امروز هفت بازی رسمی برای نیس برگزار کرده ( شش بازی در لیگ یک و یک بازی در لیگ اروپا) و یکی از جواهرات آینده دار این تیم به حساب می آید.

6363