درخشان: جونیور شایسته پرسپولیس نیست

درخشان: جونیور شایسته پرسپولیس نیست

وب سایت رسمی فوتبالی-  پیشکسوت پرسپولیس گفت: جونیور بازیکن با کیفیتی نبوده و شایسته ترکیب ثابت پرسپولیس نیست و بازیکنان جوان‌تر که نیمکت‌نشین هستند می‌توانند به مراتب عملکرد بهتری را نسب به او داشته باشند.

به گزارش فوتبالی، به نقل از ایرنا، حمید درخشان اظهار داشت: نیمه اول بازی پرسپولیس و سپاهان چنگی به دل نزد اما در نیمه دوم ۲ تیم بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

وی افزود: پرسپولیس در نیمه دوم به دنبال این بود شکل واقعی خود را پیدا کند اما گلی استثنایی را دریافت کرد که هر دورازه‌بان دیگری هم جای علیرضا بیرانوند درون دروازه بود، نمی‌توانست آن را مهار کند.

سرمربی اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: مدافعان پرسپولیس روی گل دوم پوشش خوبی نداشتند و بازیکن سپاهان به راحتی درون محوطه جریمه این تیم صاحب توپ شد و شوت زد.

درخشان تصریح کرد: به نظر من «گابریل کالدرون» در مهره‌چینی باید تجدید نظر داشته باشد چرا که برخی از بازیکنان در پست‌های تخصصی خود بازی نمی‌کنند و این روی عملکرد آن‌ها تاثیر منفی دارد.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: جونیور بازیکن با کیفیتی نیست و شایستگی بودن در ترکیب ثابت پرسپولیس را ندارد و بازیکنان جوان‌تر که نیمکت‌نشین هستند، می‌توانند نسب به او عملکرد به مراتب بهتری داشته باشند.

وی در پایان گفت: پرسپولیس باید این باخت را فراموش کرده و به فکر بازی با شهر خودرو باشد تا در این مسابقه به پیروزی رسیده و سه امتیاز کامل را به دست آورد.

7413