کریس رونالدو، بدترین زننده ضربات ایستگاهی در ایتالیا

کریس رونالدو، بدترین زننده ضربات ایستگاهی در ایتالیا

سایت رسمی فوتبالی – کریستیانو رونالدو 24 بار برای یوونتوس ضربه ایستگاهی زده که هیچ‌کدام از آنها گل نشده است، و 15 ضربه او به دیوار دفاعی برخورد کرده است.

این مهاجم به توانایی‌اش در ضربات ایستگاهی افتخار می‌کند، و برای رئال مادرید و پرتغال برخی ضربات ایستگاهی را به شکلی زیبا به گل تبدیل کرده است.

اما در برد دو بر یک یووه مقابل برشا که رونالدو نبود، پائولو دیبالا و میرالم پیانیچ ضربات ایستگاهی را زدند و برخی به این اشاره داشتند که بهتر است این دو نفر این کار را برای یوونتوس انجام دهند.

رونالدو از فصل گذشته که به یوونتوس رفته، 24 بار ضربه ایستگاهی زده که حتی یکی از آنها هم گل نشده است. 15 ضربه به دیوار دفاعی برخورد کرده، دو ضربه از کنار دروازه بیرون رفته، و 7 ضربه هم با واکنش دروازه‌بان همراه بوده است.

به این ترتیب رونالدو از فصل گذشته تاکنون بدترین زننده ضربات ایستگاهی در سری آ بوده است. کامیلو چیانو از فروزینونه هم در رتبه دوم است. او در فصل گذشته 21 ضربه ایستگاهی زد که به گل تبدیل نشد. فروزینونه البته به سری ب سقوط کرده و به این ترتیب، خبری از ضربات ایستگاهی چیانو در سری آ در این فصل نیست.

از سوی دیگر، پائولو دیبالا 9 ضربه ایستگاهی را برای یوونتوس گل کرده و این عدد برای میرالم پیانیچ 7 گل است.

8444