اعتراض بارسلونا به جریمه 300 یورویی بر سر انتقال گریزمان!

اعتراض بارسلونا به جریمه 300 یورویی بر سر انتقال گریزمان!

سایت رسمی فوتبالی – باشگاه بارسلونا اعلام کرده که علیه جریمه 300 یورویی بابت مذاکراتش با آنتوان گریزمان اعتراض خواهد کرد. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا باشگاه بارسلونا را به دلیل بی‌انضباطی بر سر مذاکره با گریزمان به پرداخت تنها 300 یورو جریمه محکوم کرده است.

اتلتیکو مادرید از بارسلونا شکایت کرده بود. آنها اعلام کرده بودند که بارسلونا در شرایطی با گریزمان مذاکرات فعال داشت که مبلغ فسخ قرارداد او 200 میلیون یورو بود، و بعدتر که این مبلغ به 120 میلیون یورو کاهش پیدا کرد، بارسلونا آن را پرداخت. به باور مقامات اتلتیکو، چون بارسلونا مذاکرات با گریزمان را در زمانی آغاز کرده بود که مبلغ فسخ قراردادش 200 میلیون یورو بود، این باشگاه باید 80 میلیون یورو دیگر به این باشگاه بپردازد. 

اما حالا بارسا با تصمیم کمیته انضباطی هم موافق نیست و اعلام کرده که مدارکی مبنی بر مذاکره آنها با گریزمان وجود ندارد. آنها به‌شدت صحبت با گریزمان پیش از پایین آمدن مبلغ فسخ قراردادش را تکذیب کرده‌اند.

این جریمه 300 یورویی آسیب چندانی به بودجه بارسلونا نمی‌رساند، اما بارسا در تلاش است که ثابت کند که هیچ کار غیرقانونی‌ای در رابطه با گریزمان انجام نداده است. آنها حالا درخواست تجدید نظر در این حکم را خواهند کرد. مبلغ جریمه بارسا تحت هیچ شرایطی از 300 یورو بیشتر نخواهد شد.

8444