ماشین‌سازی 4 - شاهین 2 / شکار شاهین با ماشین!

ماشین‌سازی 4 - شاهین 2 / شکار شاهین با ماشین!

وب سایت رسمی فوتبالی- ماشین سازی تبریز موفق شد یک برد خانگی دیگر را مقابل شاهین شهرداری بوشهر به دست آورد.

به گزارش فوتبالی، تیم های ماشین سازی و شاهین شهرداری بوشهر در قالب هفته پنجم رقابت های لیگ برتر ایران به مصاف هم رفتند و در نهایت این تبریزی‌ها بودند که سه امتیاز خانگی مسابقه را کسب کردند. ماشین سازان با این پیروزی جهشی بلند در جدول داشتند و از رتبه 14 به رتبه 8 جدول صعود کردند. شاهین هم کماکان در حسرت برد باقی ماند و در قعر جدول باقی ماند. 

هفته پنجم لیگ برتر؛ پنج‌شنبه: 98/07/04 ؛ ساعت 16:30
استادیوم: بنیان دیزل تبریز
داور: علی بای/ کمک‌ها: حسن ظهیری و محسن بابایی؛ داور چهارم: محمدعلی رضایی؛ کمک داوران اضافی: حسین زمانی و کیوان علی‌محمدی/ ناظر داوری: محمود رفیعی.

ترکیب اولیه ماشین سازی:
علیرضا حیدری، ادواردو دوسانتوس، سید محمد خرم‌الحسینی، فردین عابدینی، محمد مسلمی‌پور، احمدرضا زنده‌روح، شاهین توکلی، بابک مرادی، شاهین ثاقبی، سامان نریمان‌جهان و علی آل‌کثیر
سرمربی: رسول خطیبی

ترکیب اولیه شاهین:
ابوالفضل درویش‌وند، مرتضی غلامعلی‌تبار، لوکا کادرائی، حسن نجفی، بهروز نوروزی‌فرد، امیرحسین موسی‌زاده، دانیال مومنی، ابوذر صفرزاده، بهمن سالاری، حسین مالکی و سعید کریمی
سرمربی: عبدالله ویسی

شرح گل

ماشین‌سازی 1 - شاهین شهرداری صفر (دقیقه 2: احمدرضا زنده‌روح): پنالتی اعلام شده به سود ماشین‌سازی را زنده‌روح برخلاف جهت درویش‌وند که به سمت چپ دروازه شیرجه زده بود، تبدیل به گل کرد.

ماشین‌سازی 1 - شاهین شهرداری 1 (دقیقه 42: بهمن سالاری): ارسال نجفی از جناح راست زمین را علیرضا حیدری، دروازه‌بان ماشین‌سازی به شکل عجیبی دفع کرد تا بهمن سالاری در محوطه 6 قدم صاحب موقعیت شود و گل تساوی شاهین را بزند.

ماشین‌سازی 1 - شاهین شهرداری 1 (دقیقه 45: احمدرضا زنده‌روح): دومین پنالتی اعلام شده به سود ماشین‌سازی را احمدرضا زنده‌روح با شوت محکم به مرکز دروازه زد تا درویش‌وند که به سمت راست پریده بود، در مهار این تیم ناکام بماند و گل دوم تیم تبریزی به ثمر برسد.

ماشین‌سازی 2 - شاهین شهرداری 2 (دقیقه 50: حسین مالکی): مالکی حرکت خوبی از میانه زمین انجام داد و بعد از یک- دو عالی با سلمان بحرانی، خود را در موقعیت گلزنی قرار داد و با شوت تماشایی دروازه ماشین‌سازی را باز کرد.

ماشین‌سازی 3 - شاهین شهرداری 2 (دقیقه 85: بابک مرادی): پاس در عمق علی آل‌کثیر به بابک مرادی رسید که این بازیکن با دو سر توپ چشم‌نواز و جای گذاشتن غلامعلی‌تبار، شوت پای راست زمینی زد و دروازه شاهین شهرداری را باز کرد.

ماشین‌سازی 4 - شاهین شهرداری 2 (دقیقه 3+90: محمد قادری): بازیکنان ماشین‌سازی ضد حمله سریعی تدارک دادند و برتری 3 بر 2 نفری در ایجاد موقعیت به وجود آوردند که محمد قادری بعد از پیشتازی از میانه زمین تا پشت محوطه جریمه، شوت محکم و زیبایی به کنج دروازه شاهین شهرداری زد تا گل چهارم ماشین‌سازان به نام او ثبت شود.

7413