برد لیورپول و یونایتد و باران گل چلسی در جام اتحادیه انگلیس

برد لیورپول و یونایتد و باران گل چلسی در جام اتحادیه انگلیس

سایت رسمی فوتبالی- تیم های چلسی و لیورپول با پیروزی مقابل حریفان، به مرحله بعد رقابت های جام اتحادیه انگلیس صعود کردند.

به گزارش فوتبالی، شاگردان فرانک لمپارد که امشب میزبان گریمزبی بودند، توانستند با نتیجه 7-1 حریف را درهم بکوبند و لیورپول هم در خانه ام کی دانز، با نتیجه 2-0 به برتری رسید.

چلسی امشب مقابل گریمزبی کار سختی نداشت و در همان 10 دقیقه ابتدایی، دو بار توسط راس بارکلی (5) و میچی باتشوایی (7) به گل رسید. گرین در دقیقه 19 یکی از گل های خورده گریمزبی را جبران کرد تا این تیم به بازگشت امیدوار شود اما در آخرین دقایق نیمه اول، چلسی صاحب یک ضربه پنالتی شد و پدرو آن را تبدیل به گل کرد تا اختلاف بار دیگر به دو گل افزایش پیدا کند.

آبی ها نیمه دوم را هم بهتر آغاز کردند و در دقیقه 56، کورت زوما گل چهارم را برای چلسی به ثمر رساند. این نتیجه تا دقایق پایانی پا برجا بود تا اینکه در 10 دقیقه پایانی، تیم میزبان سه بار دیگر به گل رسید. ابتدا جیمز در 82 اختلاف را به چهار رساند. سپس در دقیقه 86، میچی باتشوایی گل دوم خود و گل ششم چلسی را به ثمر رساند. در نهایت در دقیقه 89، روی پاس گل باتشوایی، هادسون گل هفتم آبی ها را به ثمر رساند.

اما لیورپول که میهمان ام کی دانز بود، در هر نیمه یک گل زد و با برتری 2-0 راهی مرحله بعد شد. ابتدا  در دقیقه 41، جیمز میلنز قرمزها را پیش انداخت. این نتیجه تا دقیقه 69 پا برجا بود تا اینکه هوور برتری تیم یورگن کلوپ را دوبرابر کرد و بازی در نهایت با همین نتیجه به سود لیورپول به پایان رسید.  

منچستریونایتد هم بعد از تساوی 1-1 در 90 دقیقه روچدیل توانست در ضربات پنالتی 5-3 پیروز شود. گل یونایتد را در وقت معمول بازی گرینوود زد و در پنالتی ها، ماتا، پریرا، فرد، گرینوود و جیمز برای یونایتد گلزنی کردند.