رئال مادرید 2- 0 اوساسونا؛ برد شیرین با طعم برزیلی

رئال مادرید 2- 0 اوساسونا؛ برد شیرین با طعم برزیلی

سایت رسمی فوتبالی- رئال مادرید در دیدارش در هفته ششم لالیگا موفق شد تا در خانه با نتیجه 0-2 از سد اوساسونا عبور کرده و به سه امتیاز شیرین این بازی خانگی برسد.

به گزارش فوتبالی، رئالی ها در این بازی با هشت تغییر نسبت به بازی قبلشان به میدان رفتند و به لطف گلهای وینیسیوس و رودریگو توانستند به پیروزی ارزشمندی برسند.این برد در شرایطی به دست آمد که رئالی ها بازی حساس و سرنوشت ساز با اتلتیکو ، در دربی شهر مادرید را پیش رو دارند و زیدان به همین خاطر به تعدادی از بازیکنان کلیدی تیمش استراحت داده بود؛ اما وینیسیوس و رودریگو توانستند با درخشش دراین بازی خانگی برد سرنوشت سازی را برای تیمشان رقم بزنند.  از جمله بازیکنانی که در جریان این مسابقه استراحت کردند، کریم بنزما ، مهاجم و گلزن فرانسوی رئال بود که در پنج بازی اخیر 5 بگل برای تیمش به ثمر رسانده بود.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی حملاتی روی دروازه ها صورت گرفت اما موقعیت خاصی ایجاد نشد. در ادامه رئالی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند اما برتری آنها هم به موقعیت ویژه ای منجر نمی شد. این برتری ادامه داشت اما بازی خوب بازیکنان اوساسونا مانع از این می شد که تیم میزبان کاملا بر بازی مسلط شود.تا اینکه سرانجام در دقیقه 36، رئال مادرید به گل رسید. روی پاس تونی کروس بود که وینیسیوس جونیور پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک شوت دیدنی، دروازه اوساسونا را باز کرد.

اوساسونا هم تیمی شجاع به نظر می رسید و درجریان بازی حرکات تهاجمی متعددی را با کاردونا و براندون ترتیب می دادو چیزی نمانده بود که اوساسونا در آخرین دقیقه از نیمه اول به گل تساوی برسد اما واکنش خوب آرئولا مانع از گلزنی کاردونا شد و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

اوساسونا نیمه دوم را  بهتر آغاز کرد اما چیزی نمانده بود که یوویچ در دقیقه 50، اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما او نتوانست از موقعیت خوبی که وینیسیوس برایش ایجاد کرده بود استفاده کند و توپ را از بالای دروازه به بیرون زد. حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 58، یوویچ سرانجام توانست دروازه اوساسونا را باز کند اما این بار داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت.در ادامه این بازیکنان اوساسونا بودند که نمایش بهتری داشتند و حملات بیشتری روی دروازه رئال ترتیب دادند اما هیچ یک از این حملات، آنها را به گل تساوی نرساند.

 رئال در دقیقه 72 به گل دوم رسید. روی پاس کاسمیرو بود که رودریگو در سمت چپ صاحب موقعیت شد و بعد از فریب مدافع حریف، با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.بازیکنان اوساسونا که چیزی برای از دست دادن نداشتند، در دقایق پایانی تلاش زیادی کردند تا گل های خورده را جبران کردند اما این اتفاق رخ نداد و بازی در نهایت با همان دو گل به سود رئال خاتمه یافت.با کسب این سه امتیاز، رئال مادرید به صدر جدول لالیگا رسید.