مسی به فیزیوتراپ بارسا: نباید مصدوم شوم

مسی به فیزیوتراپ بارسا: نباید مصدوم شوم

سایت رسمی فوتبالی- لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا در جریان بازی تیمش مقابل ویارئال دچار مصدومیت شد. این اتفاق در همان روزی رخ داد که او بعد ازمدتها غیبت به ترکیب اصلی تیمش بازگشته بود.

به گزارش فوتبالی لیونل مسی در بدو بازگشت از تعطیلات تابستانی دچار مصدومیت شده بود و تا هفته های اخیر برای بازگشت به روزهای اوج می کوشید. او در بازی تیمش مقابل ویارئال بالاخره به ترکیب آبی اناری ها بازگشت ولی در پایان نیمه اول بازی از ناحیه عضله پای راست احساس ناراحتی کرد و مجبور به ترک زمین چمن شد. البته سرمربی بارسا به خاطر احتیاط بیشتر او را تعویض کرد و حالا دست کم در بازی بعدی تیمش که روز شنبه مقابل ختافه برگزار خواهد شد، بارسا را همراهی نخواهد کرد.

در برنامه روز چهارشنبه «ال گلاسو د گل» تصاویری به نمایش درآمد که مربوط به لحظاتی بود که لیونل مسی در بازی سه شنبه شب مصدوم روی چمن نوکمپ افتاده بود.در آن زمان جوردی مسایس، فیزیوتراپ بارسلونا به سراغ مسی رفته بود و ستاره آرژانتینی با او صحبت می کرد. در آن لحظاتی که مسی درد می کشید، به فیزیوتراپ بارسا می گفت:« نمی توانم مصدوم شوم؛ نباید مصدوم شوم.»

درآن زمان ژاوی یانگواس، پزشک بارسلونا هم به مسی نزدیک شد و از او پرسید که آیا می خواهد تعویض شود یا خیر.. و مسی درنهایت به او گفت که بله و در همان زمان بود که ارنستو والورده سرمربی بارسا از عثمان دمبله خواست تا خودش را گرم کند.

6363