یونایتدی ها با جذب پوچتینو، اریکسن را هم به دست می آورند؟!

یونایتدی ها با جذب پوچتینو، اریکسن را هم به دست می آورند؟!

سایت رسمی فوتبالی- منچستریونایتد این روزها، شرایط خوبی ندارد و فاصله زیادی با روزهای درخشانش در دنیای فوتبال گرفته است. اوضاع در این فصل برای این تیم خوب پیش نمی رود. شیاطین سرخ در رده هشتم جدول لیگ برتر قرار دارند و این تیم هنوز سبک بازی مشخص و تعیین شده ای ندارد.

به گزارش فوتبالی، در این شرایط برکناری اوله گونار سولشر از سمت مربیگری شیاطین سرخ چندان دور از ذهن نیست و طبق گزارشهای منتشره در رسانه های انگلیسی، سران این باشگاه، مائوریتسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی تاتنهام را برای جایگزینی سولشر مد نظر دارند. او گزینه ایده آلی برای حضور در اولدترافورد به نظر می رسد ؛ به ویژه اینکه اوضاع پوچتینو در تاتنهام چندان دلنشین نیست و این احتمال وجود دارد تا در صورت ارائه پیشنهاد از سوی یونایتد، او زودتر از از آنچه به نظر می رسد، تاتنهام را ترک کرده و به منچستر برود.

این اتفاق می تواند، فواید بیشتری هم برای یونایتد داشته باشد؛ چرا که در صورت انتقال پوچتینو به یونایتد، احتمالا کریستین اریکسن ستاره باتجربه و توانای تاتنهام هم همراه سرمربی تیمش به اولدترافورد خواهد رفت. این بازیکن دانمارکی از اوضاعش در تاتنهام راضی نیست و درتابستان گذشته هم در فکر ترک وایت هارت لین بود. سران باشگاه تاتنهام بارها پیشنهاداتی برای تمدید قرارداد اریکسن را روی میز گذاشتند ولی او این پیشنهادات را نپذیرفته ودرسن 27 سالگی در بهترین روزهای فوتبالی اش قرار دارد و تیمهای مختلفی مثل رئال مادرید، یونایتد واتلتیکومادرید به دنبال جذبش هستند.

جذب همزمان پوچتینو و اریکسن می تواند گزینه ایده آلی برای یونایتد در مسیر بازسازی رختکن تیمشان است.

6363