کاراندیش: مدارک کافی برای دفاع از شکاری داریم/ موضوعی از سوی فیفا ابلاغ نشده است

کاراندیش: مدارک کافی برای دفاع از شکاری داریم/ موضوعی از سوی فیفا ابلاغ نشده است

وب سایت رسمی فوتبالی- معاون حقوقی باشگاه تراکتور گفت: مدارک و مستندات ما درباره پرونده شکاری کافی است و به خوبی می‌توانیم درباره این پرونده دفاعیات خود را به فیفا بدهیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی کاراندیش معاون حقوقی باشگاه تراکتور، درباره مهلت رضا شکاری بازیکن این تیم برای ارسال دفاعیات خود به فیفا درمورد پرونده شکایت باشگاه ذوب آهن اظهار کرد: مطلبی از سوی فیفا درباره پرونده شکایت باشگاه ذوب آهن از رضا شکاری دریافت نکردیم، اما مدارک و مستندات ما درباره این پرونده کافی است و به خوبی می توانیم درباره این پرونده دفاعیات خود را به فیفا بدهیم. فیفا طبق شکایت ذوب آهن از باشگاه روبین کازان خواسته است که دفاعیات خود را ارائه بدهد و باشگاه تراکتور طرف دعاوی این پرونده نیست تا جوابگو باشیم. 

باشگاه ذوب آهن در پرونده شکاری قصور کرده است 

او ادامه داد: بندی در قرارداد رضا شکاری وجود داشت که اگر این بازیکن پیشنهادی از باشگاه های خارجی داشته باشد در آن صورت می تواند با دادن مبلغی از باشگاه ذوب آهن جدا شود. به هر حال شکاری به  باشگاه ذوب آهن گفته که شماره حساب بدهد تا پول به حساب این باشگاه واریز کند اما این باشگاه اصفهانی قصور کرده و پاسخ شکاری را نداده است. به هر حال در خیلی از قراردادها این موضوع ذکر شده است و در قرارداد شکاری هم وجود دارد. به هر حال باشگاه ذوب آهن دوست دارد هزینه دادرسی بدهد و اقدام مدیریت این باشگاه قابل احترام است. 

کاراندیش تصریح کرد: شکاری بازیکن تراکتور است و اگر لازم باشد دفاعیات، مدارک و مستندات خود را برای فیفا ارسال می کنیم تا مشکلی برای این بازیکن به وجود نیاید. به هر حال موضوعی به باشگاه و شکاری ابلاغ نشده است تا پیگیری کنیم. فیفا برای تبادل اطلاعات تقاضای باشگاه شاکی را به طرفین دعوا ارسال می کند تا ظرف مهلت مشخص شده جواب این نهاد اجرایی را بدهند که در مورد پرونده شکاری هم این اتفاق رخ داده است. 

معاون حقوقی تراکتور درباره وضعیت پرونده های این باشگاه گفت: ما پرونده باز در مراجع قضایی نداریم و با برخی از شاکیان باشگاه به توافق رسیدیم و بعضی از پرونده های ما هم در حال رسیدگی است. 

4344