انتقاد روزنامه پیروزی از داور بازی پرسپولیس و سپاهان؛ خالق پنالتی مشکوک!

انتقاد روزنامه پیروزی از داور بازی پرسپولیس و سپاهان؛ خالق پنالتی مشکوک!

وبسایت رسمی فوتبالی – انتخاب وحید کاظمی به عنوان داور بازی پرسپولیس و سپاهان مورد انتقاد روزنامه نزدیک به باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، روزنامه پیروزی در شماره امروز خود نوشته: وحید کاظمی در بازی جام حذفی که سال قبل در اصفهان انجام شد داور خط (پشت دروازه بود) حاصل عملکرد او، اعلام یک ضربه پنالتی به سود سپاهان بود که هیچ‌کس حتی نفهمید چرا اعلام شد تا بخواهد آن را توجیه کند. او روی حرکت ربیع خواه به داور مسابقه مشورت داد و نتیجه‌اش اعلام یک پنالتی جنجالی بود. کارشناسان داوری هم بر اشتباه بودن این تصمیم صحه گذاشتند. اشتباه ناجی سپاهان و متوقف کننده پرسپولیس در مسیر انجام دبل قهرمانی نشد ولی هواداران پرسپولیس آن را به‌خوبی به یاد دارند. درباره آن صحبت می‌کنند و شبکه‌های مجازی پر از مطلب درباره این داور است. سوال این است که فدراسیون فوتبال چرا این داور را انتخاب کرده است؟

این روزنامه درباره داور بازی فردا دست به افشاگری هم زده و نوشته: هواداران پرسپولیس در شبکه‌های اجتماعی از این مساله صحبت می‌کنند که برادر وحید کاظمی در یک شرکت هواپیمایی با قلیچ خانی مدیر روابط عمومی سپاهان ‌همکار است. آن‌ها از پیام تبریک روز داور برادر وحید کاظمی به او با ۴ قلب آبی رونمایی کرده‌اند.

1984