آخرین وضعیت قربانی اصلی دیدار سپاهان و پرسپولیس

آخرین وضعیت قربانی اصلی دیدار سپاهان و پرسپولیس

وبسایت رسمی فوتبالی - بخشهای مهم مصاحبه روزنامه گل با هواداری که در بازی فصل گذشته سپاهان و پرسپولیس، شدیدا از ناحیه چشم مصدوم شد را برایتان انتخاب کرده‌ایم:

* بعد از آن حادثه دو بار عمل جراحی کردم. چشم من از نظر ظاهری خوب است اما بیمارستان فیض اصفهان می‌خواست چشم من را تخلیه کند که دوستانم اجازه ندادند. مشغول ادامه درمان هستم و فعلاً متأسفانه چشم راست من دید ندارد و تنها شکل ظاهری آن خوب است. پزشکان گفتند ممکن است طی چند عمل جراحی در دو، سه سال آینده شاید 20 تا 30 درصد بینایی برگردد. شدت آسیب‌دیدگی آن‌قدر زیاد بود که شبکیه چشمم کاملاً از جای اصلی‌اش درآمده بود.

*  دوستان باشگاه سپاهان و به‌ خصوص مدیرعامل این باشگاه بدانند اگر در ایران به نتیجه نرسم در CAS شکایت می‌کنم و آنجا می‌فهمند که دیگر مسئله شوخی نیست و آنجا فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی نیست. تمام مدارک من موجود است که واقعاً نمی‌شود همه را نشان داد چون صحنه‌های گزنده‌ای دارد. دماغ من شکسته که نمی‌توانم به خاطر چشم مصدومی که دارم عمل کنم. جمجمه من ترک برداشته و فک من آسیب‌دیده است. نامه پزشک قانونی را بخوانید دو صفحه است که جراحات من را توضیح داده است. این دوستان اگر خدا و پیغمبر را می‌شناسد این موضوع با  کدخدا منشی یا به قولی ماله‌کشی حل نمی‌شود. من باشید تا آخرین قدم پای آن نه به خاطر خودم و چشمی که از دست دادم بلکه به خاطر پایان دادن به خشونت در فوتبال ، خواهم ایستاد چون این مسئله باید یکجا تمام شود. 

* این اتفاق اگر بعد بین‌المللی پیدا کند مطمئن باشید نه برای باشگاه سپاهان بلکه فوتبال ایران بد خواهد شد. فدراسیون جهانی فوتبال و دادگاه عالی ورزش باکسی تعارف ندارد. دیگر نگاه نمی‌کند چارت اصلی فدراسیون اصفهانی هستند تا به یک نحو ماجرا را تمام کنند بلکه قطعاً رسیدگی می‌شود. مطمئن باشید خود ویلموتس سرمربی تیم ملی این داستان را بخواند و عکس‌ها را ببیند خودش متوجه می‌شود کجا مربیگری می‌کند و شرایط آن چطور است. 

1984