دلیل اختلاف مجیدی با استیلی: فهرست مسافران ازبکستان

دلیل اختلاف مجیدی با استیلی: فهرست مسافران ازبکستان

وبسایت رسمی فوتبالی – دلیل اختلاف فرهاد مجیدی و حمید استیلی مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، حضور تیم امید در ازبکستان حواشی مختلفی به همراه داشت و گفته شد سرمربی و مدیر تیم امید، با هم درگیر شده‌اند. خبری که اگر چه هر دو نفر آن را رد کردند اما کسی نمی‌تواند منکر اختلاف بین طرفین شود.

روزنامه خبرورزشی در شماره امروز خود به جزئیات جدیدی درباره اختلاف مجیدی و استیلی اشاره کرده و نوشته:" نزدیکان فرهاد می‌گویند تیمی که به ازبکستان رفت تیم او نبود. ماجرا از این قرار بوده که قبل از سفر ازبکستان، فرهاد می‌گوید که می‌خواهد بازیکنان تیم امید را انتخاب کند. حمید استیلی اما به فرهاد اعلام می‌کند امکانش نیست چون یکماه قبل از سفر پاسپورت بازیکنان را گرفته‌اند و ویزای آنها صادر شده. بنابراین امکان ندارد بازیکنان جدیدی اضافه شود. مجیدی مخالف دعوت تعدادی از این بازیکنان بوده و قصد داشته بازیکنان جدیدی را در لیست بگذارد اما در منگنه قرار می‌گیرد و نمی‌تواند بازیکنان مورد نظر خود را وارد لیست کند و وقتی تمرینات شروع می‌شود، با دسته‌ای از بازیکنان روبرو می‌شود که اصلا آنها را نمی‌شناسد"

خبرورزشی در ادامه گزارش خود به این نکته اشاره کرده که فرهاد مخالف بازی با ازبکستان بوده و عقیده داشته به خاطر شرایط تیمش، بهتر است با حریفی ضعیفتر روبرو شود اما طبق برنامه ریزی از قبل صورت گرفته، تیم او جلوی ازبکستان قرار گرفت تا دو بار به این تیم ببازد.

1984