کاپیتان پارس جنوبی: با حمایت هواداران به دنبال پیروزی در برابر نساجی هستیم

کاپیتان پارس جنوبی: با حمایت هواداران به دنبال پیروزی در برابر نساجی هستیم

وب سایت رسمی فوتبالی-کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: با حمایت هواداران به دنبال پیروزی در برابر تیم خوب نساجی هستیم تا بتوانیم روند رو به رشد خود را ادامه دهیم.

محمد نوری امروز در گفت‌وگویی، با اشاره به دیدار استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در دربی 90 بهتر بازی کرد و با استفاده از بازیکنان با تجربه‌اش توانست به پیروزی برسد و استقلال را شکست دهد.

کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی افزود: این برد شیرین را به هواداران و خانواده بزرگ پرسپولیس تبریک می‌گویم، به هرحال پرسپولیس منطقی‌تر بازی کرد و حق این تیم بود تا دربی را ببرد و این مهم نیز محقق شد.

وی با اشاره به شرایط تیم فوتبال پارس جنوبی بیان کرد: بازیکنان پارس جنوبی هر بازی بهتر از قبل می‌شوند و تیم روند رو به رشدی دارد و شرایط امیدوار کننده‌ای در تیم وجود دارد که سبب شده هواداران نیز از عملکرد تیم رضایت داشته باشند.

نوری با بیان اینکه بازیکنان و کادرفنی هر بازی با انگیزه‌ای مضاعف پا به میدان می‌گذارند خاطرنشان کرد: خوشحال و شاد کردن دل مردم شهر جم و استان بوشهر یکی از وظایف ما است و در هر مسابقه با تمام توان در مسابقه حاضر می‌شویم و امیدواریم با کسب نتایج دلخواه روند رو به رشد خود را ادامه دهیم.

کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی جم به دیدار تیمش برابر نساجی اشاره کرد و گفت: مسابقه بعد تیم ما در لیگ برتر در برابر نساجی مازندران در شهر جم خواهد بود که قطعا با حمایت هواداران می‌توانیم سربلند از این مسابقه بیرون بیاییم.

وی با بیان اینکه نساجی تیم بسیار خوبی است و کادرفنی قوی‌ای نیز دارد ابراز کرد: برای هر سه امتیاز پا به میدان می‌گذاریم و انتظار داریم نسبت به بازی‌های گذشته هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند و از تیم حمایت کنند تا بتوانیم هر سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم و دل هواداران نیز شاد شود.

7655