سرپرست نفت مسجد سلیمان: در بازی با استقلال ما تاوان اشتباه دیگران را دادیم/ از حق تیم خود دفاع می‌کنیم

سرپرست نفت مسجد سلیمان: در بازی با استقلال ما تاوان اشتباه دیگران را دادیم/ از حق تیم خود دفاع می‌کنیم

وب سایت رسمی فوتبالی- داریوش حسن‌پور، سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: درست است که ما در شهرستان هستیم، ولی از حق تیم‌مان دفاع می‌کنیم. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، داریوش حسن‌پور، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: ما از باشگاه سپاهان شکایت کردیم و امیدواریم به نتیجه برسیم. در بازی با استقلال هواداران ما در ورزشگاه مرتکب اشتباهی نشدند، ناظر بازی هم گزارشی علیه تیم ما رد نکرد، ولی برای ما جلسه شبانه گذاشتند و یک رای موقت صادر کردند و هواداران تیم ما محروم شدند.

وی ادامه داد: نمی‌دانم بر چه اساسی رای دادند مگر ناظر مسابقه گزارشی داده بود؟ مگر قرار است تاوان تماشاگران استقلال را ما بدهیم. آنها از شهر‌های اطراف آمده بودند. مسئولیت آنها بعد از ۹۰ دقیقه بازی بر عهده ما نیست. در بازی با استقلال ما تاوان اشتباه دیگران را دادیم. اگر این بار در جریان شکایت از باشگاه سپاهان به گزارش ما رسیدگی نشود مدیریت باشگاه تصمیم دیگری می‌گیرد. درست است که ما در شهرستان هستیم، ولی از حق تیم‌مان دفاع می‌کنیم.

سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد این که هنوز بازیکنان این تیم قسط اول قرارداد خود را دریافت نکردند، گفت: هنوز پولی به باشگاه ما نرسیده، اما در نزدیک‌ترین زمان ممکن می‌رسد و ما هم آن را به اعضای تیم پرداخت می‌کنیم. مدیریت باشگاه پیگیر موضوع است. ما هیچ اسپانسری نداریم و همانطور که از اسم تیممان مشخص است نفتی هستیم و از جای دیگری درآمد نداریم. امیدوارم با حمایت مسئولان مشکلات‌مان زودتر حل شود.

حسن‌پور در پایان با اشاره به مصدومیت سوشا مکانی خاطرنشان کرد: هنوز کاملا وضعیت مکانی مشخص نیست. با توجه به شدت آسیب دیدگی دو روز است تمرین نکرده، اما امیدواریم به بازی هفته آینده با تیم شهرخودرو برسد.

4344