درآمد یونایتد در فصل 19 - 2018 رکورد شکست

درآمد یونایتد در فصل 19 - 2018 رکورد شکست

سایت رسمی فوتبالی - باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که درآمد این تیم در فصل 19 - 2018 رکوردشکنی کرده اما انتظار می رود که عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان این روند را نزولی کند. 

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد علیرغم نتیجه گیری نه چندان قدرتمندانه اوله گونار سولشر و شاگردانش و کسب تنها 8 امتیاز از 6 بازی فصل جدید رقابت های لیگ برتر، عملکرد خوبی در بیرون از زمین داشته است. این باشگاه در تابستان مبلغ 150 میلیون پوند برای خرید بازیکنانی چون هری مگوایر، آرون ون بیساکا و دنیل جیمز خرج کرد اما شرایط مالی و اقتصادی آنها همچنان رو به رشد است. اد وودوارد، مدیر این تیم، تاکید دارد که هدف اصلی و همیشگی منچستریونایتد قهرمانی است و در بیانیه ای اعلام کرد: " ما بر برنامه های خود برای بازسازی تیم و ادامه روند قدرتمندتر کردن سیستم جوانان و آکادمی خود تمرکز داریم. این در حالی است که با تمام وجود به مربی و فلسفه فوتبال او نیز اعتماد داریم. این موضوع در اضافه کردن سه بازیکن قوی به تیم، تمدید کردن قرارداد بازیکنان کلیدی و به کارگیری استعدادها و بازیکنان جوانی که در آکادمی داریم، به خوبی نشان داده شده است. همه در منچستریونایتد تعهد دارند که به هدف اصلی ما که کسب قهرمانی است، کمک کنند. " 

به هرحال به نظر می رسد که درآمد منچستریونایتد در سال آینده و پس از این که آنها موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای فصل جاری نشدند، کاهش پیدا کند. گفته می شود درآمد این تیم در فصلی که گذشت 627.1 میلیون پوند بوده است.

1070