صحبتهای اینفانتینو درمورد ایران درمراسم بهترینهای فیفا: رویه تغییر می کند

صحبتهای اینفانتینو درمورد ایران درمراسم بهترینهای فیفا: رویه تغییر می کند

سایت رسمی فوتبالی- جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا دقایقی قبل از اهدای جایزه بهترین بازیکن سال فیفا در سال2019 صحبتهای کوتاهی را برزبان آورد. او در جریان این صحبتها، در مورد شرایط فوتبال زنان صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، آقای اینفانتینو دراین باره گفت:« فوتبال زنان، یک موفقیت به تمام معنا کسب کرده است. شرایط فوتبال زنان حالا بهتر از هر زمان دیگری است و ردپایش را در دنیای فوتبال به جای گذاشته است. فراتر از هزاران میلیون هواداری که در سراسر دنیا دارند. بحث فقط جام جهانی فرانسه نیست... فوتبال، فوتبال زنان را هم کشف کرده است. زنان فوتبالیست ورزشکار هستند و تکنیک فوق العاده ای دارند و باعشق بازی می کنند. من واقعاخوشحالم. تابستان امسال نقطه عطفی در فوتبال زنان ( درجام جهانی زنان) رقم خورد.این شروع یک تغییر است. ما در این زمینه سرمایه گذاری های بیشتری انجام خواهیم داد و تورنمنتهای بیشتری برگزار خواهیم کرد. می خواهیم فوتبال زنان شانه به شانه فوتبال مردان پیش برود.»

اینفانتینو در ادامه صحبتهایش گفت:«اتیم زنان ایران سرمربی تیم ملی و مدیر فنی دارد که امشب در این جا هستندپس می دانیم که فوتبال زنان در ایران در حال توسعه است. اما مشکلی وجود دارد، این که زنان در ایران اجازه تماشای مسابقات فوتبال مردان را ندارند . در این زمینه فعالیت هایی داشته ایم . از سوی مقامات فوتبال در ایران تضمین هایی دریافت کرده ایم که این شرایط عوض می شود.این شرایط در بازی بعدی تیم ملی ایران در مرجله راهیابی به جام جهانی  در روز دهم اکتبر عوض خواهد شد. حالا همه ما به جلو نگاه می کنیم و منتظر این هستیم که ورود زنان به استادیوم های فوتبال در ایران را ببینیم"»

 6363