بدترین آغاز بارسلونا پس از 25 سال در لالیگا

بدترین آغاز بارسلونا پس از 25 سال در لالیگا

سایت رسمی فوتبالی - بارسلونا پس از شکست 2 - 0 برابر گرانادا بدترین آغاز خود در 25 سال گذشته در رقابت های لیگ اسپانیا را رقم زد. 

به گزارش فوتبالی، قهرمان اسپانیا حالا از سه بازی خارج از خانه خود تنها یک امتیاز کسب کرده و نتوانسته هیچ یک از 7 بازی خارج از خانه خود در تمامی رقابت ها را با پیروزی پشت سر بگذارد. گرانادا شب گذشته دو بار دروازه بارسلونا را باز کرد و با کسب این سه امتیاز و تفاضل گل بهتر به صدر جدول رقابت های لالیگا صعود کرد. بارسلونا نیز با همان تعداد بازی در رده هفتم جدول رده بندی جای گرفت. رئال مادرید نیز شرایط چندان خوبی ندارد اما تنها دو امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و در صورت پیروزی  در بازی امشب برابر سویا می تواند با 11 امتیاز به تنهایی در صدر قرار بگیرد. 

آخرین باری که بارسلونا چنین آغاز ناامید کننده ای در لالیگا داشت به فصل 95 - 1994 برمیگردد که پایان دوران تیم رویایی تحت هدایت یوهان کرایف بود. بارسا در آن فصل در رده چهارم قرار گرفت و در مرحله یک چهارم نهایی با شکست برابر پاریسن ژرمن از دور رقابت ها حذف شد. شاگردان والورده همچنین با دریافت 9 گل با رکورد بدترین دفاع خود در آغاز لیگ در فصل 97 - 1996 برابری کردند تا فشارها روی این سرمربی و همچنین ستاره های گرانقیمت بارسلونا بیش از پیش افزایش پیدا کند. 

1070