گرانادا 2 - بارسلونا صفر: اوضاع بارسا بحرانی می‌شود

گرانادا 2 - بارسلونا صفر: اوضاع بارسا بحرانی می‌شود

سایت رسمی فوتبالی – گرانادا در دیداری شوکه‌کننده توانست بارسلونا را دو بر صفر ببرد و فشار را بر ارنستو والورده بیشتر کند. این بدترین شروع بارسلونا در یک فصل لالیگا پس از فصل 95-1994 است. بارسلونا در خارج از خانه در تمامی رقابت‌ها هفت بازی است که پیروز نشده است. گرانادا هم با این برد صدرنشین لالیگا شد.

مردان دیه‌گو مارتینز دو بازی قبلی خود در لیگ را برده بودند و این بار هم در دقیقه 2 پیش افتادند. جونیور فیرپو برای اولین بار در ترکیب ثابت بارسا قرار گرفت و دو اشتباه او منجر به گل اول حریف شد. آنتونیو پوئرتاس از اشتباهات او بهره برد و سانتری انجام داد که به دلیل برخورد با جرارد پیکه، تغییر مسیر داد و در نهایت رامون عزیز آن را با سر به گل تبدیل کرد.

بارسلونا در حالی نیمه اول را به پایان برد که هیچ ضربه‌ای داخل چارچوب نداشت.

گرانادا در دقیقه 66 گل دوم را زد. آرتورو ویدال که جانشین ایوان راکیتیچ شده بود، در یک صحنه مرتکب هند پنالتی شد که داور با بازبینی ویدیویی آن را تشخیص داد، و وادیو از روی نقطه پنالتی دروازه مارک آندره تر اشتگن را برای بار دوم باز کرد.

با حضور لیونل مسی و آنسو فاتی در نیمه دوم، اوضاع حملات بارسا بهتر شده بود اما آنها در دقیقه 82 برای اولین بار روی سیلوا، دروازه‌بان حریف  را وادار به واکنش کردند!

8444