حمودی: استقلال هجومی‌تر از پرسپولیس بازی می‌کند/ کاش بدشانسی در دربی دست از سر تیمِ استراماچونی بردارد

حمودی: استقلال هجومی‌تر از پرسپولیس بازی می‌کند/ کاش بدشانسی در دربی دست از سر تیمِ استراماچونی بردارد

وب سایت رسمی فوتبالی- بازیکن پیشین تیم استقلال نتایج اخیر این تیم را حاصل بدشانسی دانست و ابراز امیدواری کرد که این بدشانسی در دربی دست از سر شاگردان استراماچونی بردارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، علی حمودی درباره در پیش بودن دربی ۹۰، اظهار داشت: فاصله استقلال و پرسپولیس امسال مثل سال‌های قبل نیست و هیچ‌کدام از تیم‌ها هنوز خوب «جا» نیفتاده‌اند. البته در دربی این چیز‌ها زیاد تفاوتی برای تیم‌ها ندارد و به نظرم دربی خوبی خواهد بود.

وی افزود: با توجه به نتایج اخیر، استقلال قطعاً برای برد می‌آید و مطمئناً هجومی‌تر از پرسپولیس کار خواهد کرد. البته برد‌های تیم‌های لیگ برتری در هفته‌های نخست اکثراً شانسی بود و استقلال هم در این هفته‌ها بدشانسی آورده است. استقلال در هفته‌های نخست بدشانس بود و اکثراً در دقیقه ۹۰ گل می‌خورد که امیدوارم این بدشانسی در دربی دست از سر استقلال بردارد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه باید به استراماچونی فرصت بدهیم، خاطرنشان کرد: باید چند هفته به مربی فرصت داد. استقلال سال‌هاست که مشکل مدیریتی دارد و در اوایل فصل مشکل خوب نتیجه نمی‌گیرد. این موضوع حتی درباره مربیان ایرانی که در سال‌های اخیر در این تیم حضور داشتند هم صدق می‌کند. در این شرایط، باید به استراماچونی فرصت بدهند، چون او زمان دارد که در ایران «جا» بیفتد و می‌تواند مربی خوبی باشد.

7413