سپهر حیدری: استقلال ابزار لازم را جهت رویارویی با پرسپولیس ندارد

سپهر حیدری: استقلال ابزار لازم را جهت رویارویی با پرسپولیس ندارد

وب سایت رسمی فوتبالی- کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: استقلال از هر نظر پایین‌تر از پرسپولیس است و شرایط و ابزار لازم را جهت رویارویی با سرخپوشان ندارد.

به گزارش فوتبالی، به نقل از ایرنا، سپهر حیدری با اشاره به شهرآورد نود و یکم پایتخت گفت: شهرآورد همیشه حساس است و نتیجه آن به شرایط دو تیم در جدول وابسته نیست. نتیجه این بازی هم غیر قابل پیش بینی است اما شرایط حال حاضر دو تیم این پیش بینی را آسان تر می‌کند.

وی افزود: استقلال از هر نظر شرایط لازم را برای رویارویی با پرسپولیس ندارد. بازیکنان پرسپولیس چند سال کنار هم به میدان رفته‌اند و تا الان هم در لیگ به نتایج خوبی رسیده‌اند اما  استقلال تغییرات زیادی داشته و بسیاری از بازیکنان این تیم تجربه حضور در این بازی حساس را ندارند.

کاپیتان سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: استقلال ابزار لازم را برای رویارویی با پرسپولیس ندارد. نمی‌خواهم به بازیکنان استقلال بی‌احترامی کنم اما کیفیت بازیکنان دو تیم در هر پست و حتی نفر به نفر قابل قیاس نیست.

حیدری اضافه کرد: بازیکنان پرسپولیس نباید حریف را دست کمک بگیرند. اگر بازی عادی خودشان را در زمین انجام دهند می‌توانند با نتیجه دلخواه از زمین خارج شوند.

وی با اشاره به عملکرد پرسپولیس در سه بازی گذشته لیگ اضافه کرد: گابریل کالدرون باید به تدریج سیستم تیم را تغییر می‌داد. او در دو بازی ابتدایی به یک‌باره این کار را انجام داد که از دید من جواب لازم را نگرفت اما در بازی برابر صنعت نفت او دوباره کمی سیستمش را به  سبک تیم برانکو ایوانکوویچ تغییر داد و عملکرد بهتری را شاهد بودیم.

وی در پایان اضافه کرد: پرسپولیس نه تنها برای شهرآورد بلکه پس از ان دو دیدار حساس برابر سپاهان و شهر خودرو را پیش رو دارد و با برد در شهرآورد می‌تواند با روحیه خوبی در این مسابقه به میدان برود.

7413