آرزوی بوفون محقق شد: رسیدن به رکورد پائولو مالدینی

آرزوی بوفون محقق شد: رسیدن به رکورد پائولو مالدینی

سایت رسمی فوتبالی - جانلوئیجی بوفون دروازه بان اسطوره ای باشگاه یوونتوس امشب برای اولین بار پس از بازگشتش به تورین در سری آ در ترکیب اصلی تیمش قرار گرت.

به گزارش فوتبالی، بوفون با حضور در بازی امشب یوونتوس مقابل هلاس ورونا توانست به رکورد 902 بازی پائولو مالدینی در سری آ برسد. 

این درحالی است که بوفون فصل گذشته یک سال برای پاری سن ژرمن بازی کرد و قبل از حضور در یوونتوس هم مدتی پیراهن پارما را به تن می کرد. اما مالدینی برخلاف بوفون، تمام عمر ورزشی اش را در باشگاه میلان سپری کرد ولی بوفون تجربه حضور در سه باشگاه مختلف را درکارنامه ورزشی اش دارد.

بوفون در ابتدای عمر ورزشی اش 220 بار با پیراهن پارما به میدان رفت و 25 بار هم پیراهن پی.اس.جی را به تن کرد و مجموعا 657 بازی برای یوونتوس برگزار کرده است. این فصل او به دنبال آن است تا دهمین اسکودتویش را با بینکونری تجربه کند و اولین بار در فصل 2-2001 با این تیم قهرمان سری آ شده بود..

امشب اولین باری است که بوفون بعد از بازگشت به یووه در سری آ به میدان رفته است. او حالا مجموعا 902 بازی با پیراهن تیمهای مختلف باشگاهی اش انجام داده: 657 بازی برای یووه؛ 220 بازی با پیراهن پارما و 25 بازی با پیراهن پاری سن ژرمن.. البته بوفون دربازی امشب نتوانست کلین شیت کند و هلاس ورونا در همان نیمه اول دروازه او را باز کرد.

6363