با سبقت از رونی: آگوئرو و رکورد گلزنی در 6 بازی متوالی ابتدایی در لیگ برتر

با سبقت از رونی: آگوئرو و رکورد گلزنی در 6 بازی متوالی ابتدایی در لیگ برتر

Chia Foadi

21/9/2019

سایت رسمی فوتبالی- سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی منچسترسیتی با گلی که در بازی با واتفورد از روی ضربه پنالتی به ثمر رساند، توانست افتخار دیگری به ویترین افتخاراتش اضافه کند و رکورد جالب توجهی را به نام خودش ثبت کرد.

به گزارش فوتبالی، تا پیش از این، وین رونی اولین و خوسه آنتونیو ریس اولین بازیکن تاریخ لیگ برتر بودند که در 5دیدار ابتدایی تیمهایشان دررقابتهای لیگ برتر موفق به گلزنی شده بودند ولی سرخیو آگوئرو با گلی که در بازی با واتفورد به ثمر رساند، توانست رکورد وین رونی و ریس را بشکند.

در بازی سیتی مقابل واتفورد، سرخیو آگوئرودر دقیقه 7 بازی از روی نقطه پنالتی برای سیتی گلزنی کرد تا تیمش را 0-2 پیش بیندازد. او که برترین گلزن تاریخ سیتی در لیگ برتر است، با این گل، توانست تا در شش دیدار متوالی ابتدایی این فصل لیگ برتر نامش را در لیست گلزنان تیمش ثبت کند. این دومین پنالتی رونی دراین فصل بود و او در اولین بازی تیمش دررقابتهای این فصل لیگ برتر مقابل وستهم نیز از روی نقطه پنالتی به گل رسیده بود. پس از آن آگوئرو در بازی با تاتنهام، بورنموث،برایتون و نوروویچ هم گلزنی کرد و با گلی که در مقابل واتفورد به ثمر رساند به این رکورد رسید. 

این رکورد تاپیش از این در اختیار وین رونی ، بازیکن سابق یونایتد و خوسه آنتونیو ریس ستاره سابق آرسنال بود. هردوی این بازیکنان در 5 بازی ابتدایی تیمهایشان در لیگ برتر موفق به گلزنی شده بودند. رونی در سال 2011 در 5 بازی ابتدایی یونایتد مقابل وست بروموویچ، تاتنهام، آرسنال، بولتون و چلسی موفق به گلزنی به صورت متوالی شده بود و بعد از آن به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ نتوانست این رکورد خیره کننده را ادامه دهد.

خوسه آنتونیو ریس هم درسال 2004 ، یعنی همان فصل که آرسنال بدون شکست به پایان برد، در پنج بازی متوالی تیمش در 5 هفته ابتدایی، موفق به گلزنی شده بود و در این پنج بازی دروازه تیمهای اورتون، میدلزبورو، بلکبرن راوورز، نوروویچ و فولام را باز کرده بود. اما حالا آگوئرو رکورد حیرت آور این دو را پشت سرگذاشته است. سیتی درحال حاضر و با برد قاطعانه مقابل واتفورد با 2  امتیاز فاصله پشت سرلیورپول صدرنشین قرار دارد.

6363