توافق تاریخی بارسلونا و فیس بوک برای معرفی باشگاه هوادارانش

توافق تاریخی بارسلونا و فیس بوک برای معرفی باشگاه هوادارانش

سایت رسمی فوتبالی- فیس بوک باشگاه بارسلونا را به عنوان اولین باشگاه ورزشی برای رشد و استفاده از سرویس جدید Fan Subscription انتخاب کرده است. فن سابسکریبشن، یک باشگاه هواداران دیجیتال است که در آن هواداران بعد از ثبت نام کردند می توانند به محتویات اختصاصی فراوانی دسترسی پیدا کنند. کمپانی تکنولوژی فیس بوک و باشگاه بارسلونا همراه با هم برروی این محصول جدید کار کرده اند که به هواداران باشگاه اجازه خواهد داد تا از سرتاسر جهان به باشگاه دسترسی داشته باشند و تجربیات بی نظیری را برای این هواداران فراهم خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، مدیران فیس بوک باشگاه بارسلونا را برای معرفی و پیاده سازی این باشگاه هواداری برگزیده اند و به لطف استراتژی دیجیتال خلاقانه و اجتماعات فراوان هواداران بارسلونا در سراسر دنیا که بیش از 340 میلیون هوادار دارد، این پروژه در مرحله پیاده سازی قرار خواهد گرفت

هوادارانی که خواهان عضویت در سرویس فن سابسکریبشن باید ماهانه حق عضویتی را پرداخت کنند تا بتوانند به این سرویس و محتویات و تجربیات بی نظیرش دسترسی داشته باشند. کاربران می توانند عضو گروه فیس بوکی بشوند که در آن فقط هواداران حضور دارند و محتویات اختصاصی منتشر شده از سوی باشگاه بارسلونا را تماشا کرده و با آنها در تماس خواهند بود و درعین حال می توانند لوگوی رسمی باشگاه بارسلونا را درکنار نام کاربری شان در پستهای فیس بوکشان ببینند.

کاربران از طریق این سرویس همچنان می توانند به تماشای میهمانی ها یا لایوهای اختصاصی در روزهای بازی که توسط باشگاه کاتالان در شبکه های اجتماعی منتشر می شود بنشینند و شامل تخفیفات مختلفی در عرصه تجارت و تماشای ویدیوهای اختصاصی خواهند بود.

هواداران باشگاه بارسلونا می توانند از طریق صفحه فیس بوک باشگاه بارسلونا برای بهره گیری از این سرویس ثبت نام کنند و از محتویات مختلف این فن پیج بهره ببرند.