کاظمی: استقلال می‌تواند برنده دربی شود

کاظمی: استقلال می‌تواند برنده دربی شود

وبسایت رسمی فوتبالی - یشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: شهرآورد با تمام مسابقات دیگر لیگ متفاوت است و تیمی در این مسابقه به برتری می‌رسد که بتواند تمرکز لازم را داشته و از کوچکترین فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، حسین کاظمی اظهار داشت: اینکه بخواهیم بگوییم استقلال تا این‌جای مسابقات لیگ برتر نتایج خوبی نگرفته‌ است و در شهرآورد هم نتیجه نخواهد گرفت، درست نیست.

وی افزود: استقلال نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی را داشته است و این تغییرات در روند این تیم تاثیر منفی گذاشته است.

بازیکن اسبق استقلال خاطرنشان کرد: بازیکنان استقلال باید بدانند در چه تیمی بازی می‌کنند و نتایج این تیم برای هواداران آن مهم است. زمانی که ما در استقلال بازی می‌کردیم، اگر نتیجه نمی‌گرفتیم تا چند روز ناراحت بودیم.

کاظمی تصریح کرد: شهرآورد با تمام مسابقات دیگر لیگ متفاوت است و تیمی در این مسابقه به برتری می‌رسد که بتواند تمرکز لازم را داشته و از کوچکترین فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرد.

وی تاکید کرد: پرسپولیس تیم بزرگ و قابل احترامی است اما استقلال این توانایی را دارد تا در دیدار سی‌ویکم شهریور به برتری رسیده و سه امتیاز کامل مسابقه را به دست آورد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: من به عنوان پیشکسوت استقلال آرزو می‌کنم شهرآورد سرآغاز بردهای استقلال در لیگ برتر باشد و این تیم بتواند به نوار ناکامی‌هایش پایان دهد.

1984